۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۲۱۶۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان:

تشديد نظارت بر ويلاها و خانه استيجاري در شهرستان سامان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان از تشديد نظارت بر ويلا ها و خانه هاي استيجاري در شهرستان سامان خبر داد.
تشديد نظارت بر ويلاها و خانه استيجاري در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، عباس رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در ستاد امر به معروف و نهي اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع امر به معروف و نهي از منکر و با عنايت به منويات رهبر معظم رهبري و تذکر لساني در اين دو فريضه مهم الهي بايد به صورت جهادي عمل شود و همگان نيز نسبت به تحقق اين موضوع توجه و احساس مسئوليت داشته باشند.

وی با اشاره به موضوعات نشست قبل در خصوص فرهنگ سازي ازدواج آسان افزود: سپاه ناحيه مقاومت بسيج اين شهرستان در راستاي برگزاري ازدواج استان براي شهروندان ساماني مجتمع رفاهي لاله را در مرکز استان جهت برگزاري اين مراسمات تعيين کرده است.

رحيمي اذعان داشت: تا پايان سال سه برنامه فرهنگي در بحث فرهنگ سازي واجب فراموش شده امر به معروف و نهي از منکر تشکيل خواهد شد.

وي در خصوص فرهنگ سازي ويلاها و منازل استيجاري در سطح شهرستان سامان افزود: در جهت شناسنامه دار کردن و هدايت نمودن ويلاها و منازل استيجاري اکيپي در اين راستا تشکيل شده است که نظارت مستمر بر اين مکان ها دارد.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان سامان در خصوص عدم اجاره ويلاها و منازل استيجاري به دهياران و شوراهاي اسلامي روستاها تاکيد کرد. و بيان داشت: در شوراي فرهنگ عمومي از دهياران و رابطين دعوت و در راستاي اين موضوع ارشاد و يا برخورد شود.

سرهنگ دوم پاسدار رحيمي آگاهي‌ بخشي به مردم در خصوص آسيب‌ها و خطرات ناشي از اعمال منکرات در سطح شهرستان، دعوت از افراد متخصص و صاحب‌نظر براي شناخت منکرات و راهکارهاي مقابله با آن را از مهم‌ترين مصوبات اين نشست عنوان کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۹:۴۲

4 Jan 2020