۰
plusresetminus
اعضاي هيأت اجرايي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان بروجن مشخص شدند.
اعضاي هيات اجرايي انتخابات در بروجن مشخص شدند/تعبيه 98 شعبه اخذ راي در سطح شهرستان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، اعضاي هيأت اجرايي انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در بروجن شامل هشت عضو اصلي و پنج عضو علي البدل انتخاب شدند.

در اين جلسه احسان‌الله پيکار، حمزه علي وليان، عبدعلي رسولي، جعفرقلي ايران پور، عباسقلي طاهري، ابوالقاسم منصوري، مجيد فياضي و اکبر کريميان به عنوان اعضاي اصلي انتخاب شدند.

داريوش صادقي، قربانعلي نصيري، جليل حسيني، عبدالرضا آقابابا و نعمت الله اسماعيل زاده نيز به عنوان اعضاي علي البدل برگزيده شدند.

فرماندار بروجن در نشست انتخاب اعضاي هيأت اجرايي انتخابات در بروجن كه با حضور جمعي از معتمدين شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص انتخابات و لزوم حضور گسترده مردم در اين عرصه بزرگ، پديدآوردن مقدمه حضور پرشور مردم در انتخابات پيش رو را ضروري خواند.

سيد سيف الله فياضي آراء مردمي در انتخابات را حق الناس دانست و بر ضرورت حفظ و حراست از آراء و همچنين حفظ شأن و آبروي نامزدهاي انتخابات تأكيد كرد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان بروجن از منتخبين هيئت اجرايي خواست با بكارگيري تمام توان در برگزاري هرچه بهتر انتخابات سالم و پرشور تلاش نمايند.

بيش از ۱۰۰۰ نفر عوامل اجرايي و نظارتي كار اجراي انتخابات را در ۹۸ شعبه اخذ رأي شهرستان بروجن بعهده خواهند داشت.

انتهای پیام1026ج /540/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۶:۳۰

28 Dec 2019