۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۹۳۹۳
رتبه يک کارشناسي ارشد؛

جهادعلمي بهترين راه مبارزه با استکبارجهاني

فرشاد حيدري بني گفت: جهادعلمي درعرصه توليدو فناوري بهترين راه مبارزه با استکبارجهاني است و يکي ازبزرگ‌ترين وظايف دانشجويان حرکت در راستاي توليدعلم،تحقيقات وفناوري است.
جهادعلمي  بهترين راه مبارزه با استکبارجهاني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، فرشاد حيدري بني يکي از دانشجويان نمونه شهرستان بن در کنکور کارشناسي ارشد سال ۱۳۹۲ رتبه اول کشور را در رشته پرستاري کسب کرده و در حال حاضر دانشجوي دانشگاه علوم پزشکي ايران است؛ خبرنگار زنگ خبر با رتبه اول کارشناسي ارشدپرستاري گفت وگويي انجام داده است که در زير آمده است:

* ابتدا خودتان را معرفي نماييد و درباره سوابق تحصيلي و افتخاراتي كه كسب كرده ايد توضيح دهيد؟


اينجانب فرشاد حيدري بني متولد ۱۳۷۰ هستم . دوران تحصيل خود را در دبستان کوشش ، مدرسه راهنمايي امام صادق ، دبيرستان امام علي و دوران پيش دانشگاهي خود را در مرکز دکتر حسابي بن شهر بن گذراندم. در سال ۱۳۸۸ در آزمون سراسري ، در رشته پرستاري دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد پذيرفته شده و همانطور كه مستحضريد با تلاش و پشتكار ساعي و با توكل بر خداوند متعال توانستم در سال ۱۳۹۲در کنکور کارشناسي ارشد رتبه اول را کسب نموده و در حال حاضر دانشجوي ترم ۳ کارشناسي ارشد پرستاري دانشگاه علوم پزشکي ايران هستم .


*بدون شک برنامه ريزي يکي از مهمترين عوامل موفقيت شما بوده است. براي برنامه ريزي بهتر و استفاده مفيد از زمان چکار مي کنيد؟


تعيين کردن هدف و برنامه ريزي براي رسيدن به آن يکي از مهم ترين عوامل کسب موفقيت است. اوايل مطالعه براي آزمون ارشد را شروع کردم ، تنها به فکر قبولي در اين رشته بودم ولي با نزديک تر شدن به آزمون و افزايش تسلط به مطالب فکر ميکردم که رتبه خوبي کسب کنم ولي هيچگاه فکر نميکردم که موفق به کسب رتبه اول بشوم و بايد بگويم در طول دوره کارشناسي در کنار مطالعه جزوات اساتيد ، کتاب هاي رفرنس پرستاري را مطالعه کرده و از يکسال مانده به آزمون ، مطالعه جدي براي قبولي در کارشناسي ارشد را آغاز نمودم.


*هدفتان براي ادامه تحصيل و شغل آينده تان چيست ؟

هم اکنون در کنار ادامه تحصيل بعنوان سوپروايزر يکي از بيمارستان هاي تهران مشغول فعاليت هستم ولي همچنان قصد ادامه تحصيل و رسيدن به مدارج بالاي رشته پرستاري را دارم تا بتوانم در محيط آموزشي دانشگاهي به کشورم خدمت نمايم .

*با توجه به وضعيت فرهنگي و سياسي کشور رسالت دانشجو را چه مي دانيد ؟

احساس مسئوليت‌کردن وبا انگيزه بودن درهمه مسائل کشور اعم ازسياسي و علمي،فرهنگي، ديني از خصوصيات دوران دانشجويي است، تفکر دانشجويي بايد هميشه چند بعدي باشد، دانشجويان بايد در همه زمينه‌ها فعال باشند.
براي بهبود وضعيت فرهنگي کنوني کشور و تبيين ارزش هاي انقلاب اسلامي ، دانشجويان وظيفه سنگيني بر عهده دارند همان طور که مقام معظمرهبري فرموده اند دانشجويان افسران مقابله باجنگ نرم دشمنان هستندو مهم تر از همه اين ها، در وضع کنوني تحريم ها که دشمنان ايران قصددارند علم را از ما بگيرند و براي تحقق اين امر با هم متحد شده اند طيف دانشجويي بايد همه تلاش خود را در جهت ارتقاي پيشرفت علمي کشور و بي نيازي از بيگانگان به کار بندد.


*توصيه شما به جوانان هم سن و سال خودتان چيست ؟


توصيه من به جوانان و خصوصا دانشجويان تعيين اهداف بزرگ و با ارزش است چراکه اگر فردي اهداف بزرگي داشته باشد مي تواند با توکل بر خدا و پشتکار زياد به هر چه مي خواهند ، دست بيابند .

*به نظر شما دانشجويان چگونه مي توانند ادامه دهنده راه شهداي ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ باشند ؟

بايد ببينيم اگر امروز شهيدان ۱۶ آذر ۱۳۳۲ حضور داشتند چگونه عمل مي کردند؟
آن گونه عمل مي‌کردند که شهداي علمي وفناوري ما شهيدعلي محمدي، شهيد شهرياري، شهيد احمدي روشن، شهيد رضايي نژادوشهيد تهراني مقدم در راه استکبارستيزي و اقتدار علمي و ملي ما پيش رفتند.

جهادعلمي درعرصه توليدو فناوري بهترين راه مبارزه با استکبارجهاني است و درحال حاضر يکي ازبزرگ‌ترين وظايف دانشگاه و دانشجويان حرکت در راستاي توليدعلم،تحقيقات وفناوري است تا استکبار با تمام نيرو و لشگرش دربرابر ايران اسلامي به همت و ايستادگي دانشجويان سرتعظيم فرود آورد.

* سخن آخر....

از پدر و مادرم و همچنين تمام معلمان و اساتيدي که برايم زحمت کشيده اند تشکر مي کنم و از شما هم براي فراهم آوردن اين گفت و گو کمال تقدير و تشکر را دارم.


انتهای پیام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۵۵

27 Dec 2019