۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۱۵۳۳۳
دارابی در دیدار با علمای قم:

نیازمند یک عزم و اراده ملی در رقابت با شبکه‌های معاند ماهواره‌ای هستیم

معاون سیمای رسانه ملی گفت: ما در رقابت نابرابر با شبکه‌های رقیب و معاند ماهواره‌ای که بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند نیازمند عزم و اراده ملی و همراهی هستیم.
نیازمند یک عزم و اراده ملی در رقابت با شبکه‌های معاند ماهواره‌ای هستیم
به گزارش جهان بین به نقل از خبرگزاری تسنیم،دارابی معاون سیمای رسانه ملی و جمعی از مدیران سیما با هدف بهره گیری از رهنمودهای مراجع عظام در زمینه تولید برنامه های معارفی، به دیدار علمای اعلام در قم رفت.

در این دیدارها آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ملاقات با معاون و مدیران سیما توجه به ارزش‌های دینی از اولویت‌های رسانه دانست و اضافه کرد: بحمدالله رسانه نسبت به مسائل دینی، اخلاقی، ارزشی و اسلامی بیدار و حساس است.

دارابی معاون سیما در این ملاقات با ارائه گزارشی از روند تولیدات مذهبی در شبکه های سیما گفت: با هدف توجه به برنامه‌های معارفی امسال را سال قرآن و معارف در سیما نامگذاری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: برای تولید برنامه‌های معارفی از همه امکانات و ظرفیت‌های رسانه بهره گیری خواهیم کرد.

همچنین در ادامه سفر یک روزه معاون و مدیران سیما و در دیدار با آیت الله سبحانی؛ دارابی با تشریح تولیدات برنامه‌ای ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان تلاش خواهیم کرد با استفاده از تعالیم قرآنی و اهل بیت نیاز های معرفتی مخاطبان را تامین کنیم.

آیت‌الله سبحانی نیز با اشاره به فعالیت‌های دشمنان اسلام گفت: بسیاری از فعالیت‌های معاندان و دشمنان اسلام زمینه‌های تکامل و پیشرفت رسانه ملی را فراهم کرد.

از برکات دیگر سفر معاون و مدیران سیما به شهر خون و قیام ملاقات با آیت الله نوری همدانی بود. ایشان در این دیدار تاکید کرد: کار شما بسیار حساس ، مهم وتاثیر گذار است و اگر همه متولیان فرهنگ کشور در این جبهه متحد شوند؛ پیشرفت و موفقیت شما در رسانه ملی حتمی خواهد بود.

دارابی نیز با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌های غربی در تخریب چهره اسلام گفت: ما در رقابت نابرابر با شبکه‌های رقیب و معاند ماهواره‌ای که بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند نیازمند عزم و اراده ملی و همراهی هستیم.

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با معاون و مدیران سیما؛ ملاقات و هماهنگی متقابل مسئولان سیما با مراجع عظام تقلید را قابل تقدیر دانست. ایشان نشر معارف الهی را یکی از بزرگترین اسباب انتفاع به مردم توصیف کرد که خداوند در اختیار مدیران و کارکنان رسانه ملی قرار داده است. در ادامه این دیدار دکتر دارابی نیز رسانه ملی را یگانه رسانه ای در جهان خواند که پرچمدار قرآن و اهل بیت(ع) بوده واضافه کرد: صداو سیما تلاش می کند؛ اخلاق پاک را به عنوان اخلاق اسلامی به جهانیان معرفی نماید.

در دیدار تولیت آستان مقدس جمکران حجت الاسلام رحیمیان و معاون سیما و تنی چند از مدیران شبکه های سیما با اهداء پرچم و نماد مسجد مقدس جمکران به دکتر دارابی راه های گسترش همکاری ها و بازتاب مناسب فعالیت ها و رخدادهای مسجد جمکران بررسی شد.

انتهای پیام/
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۱۶

27 Dec 2019