۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۳۳۳۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

تطهیر چهره استکبار مصداق تلاش دشمن برای انقلاب زدایی/ مقابله با استکبار تعطیل بردار نیست

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تطهیر چهره استکبار را از مصادیق تلاش دشمن در سال‌های اخیر برای انقلاب‌زدایی دانست و گفت:‌ رویکرد واپس‌گرایان با هدف تعامل با غرب برای خروج از رکود، بهبود معیشت مردم، پیشرفت اقتصادی و... در سایه تعامل با آمریکا و متحدانش، از رویکردهای تجدیدنظرطلبان و نفوذی‌ها طی این سال‌هاست.
تطهیر چهره استکبار مصداق تلاش دشمن برای انقلاب زدایی/ مقابله با استکبار تعطیل بردار نیست
حجت الاسلام کریم سرافراز نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاوه‌سرایی‌های سردمداران استکبار جهانی و در رأس آنها رئیس جمهوری جدید آمریکا را پاسخ دادند.

وی با اشاره به الزامات انقلابی‌گری از منظر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: طی دو سال اخیر، رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم، خیلی نسبت به مقوله انقلابی ماندن،‌ انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن، تأکید و فرمایشات مهمی داشته اند.

مسئله نفوذ از اولویت‌های کشور و مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام سرافراز جدی گرفتن مسئله نفوذ را از اولویت‌های اصلی کشور در فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: دشمنان در این مسئله به صورت فردی و سازمانی درصدد نفوذ به ارکان و بدنه نظام هستند و باید راه بر آن‌ها بسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری استحکام‌بخشی داخلی کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را از الزامات پیشرفت حقیقی عنوان و ادامه داد: حفظ خصوصیات انقلابی، حرکت جهادی، حفظ عزت و هویت ملی و اسلامی، هضم نشدن در هاضمه خطرناک جهانی از دیگر مؤلفه‌های اساسی برای انقلابی گری به شمار می روند.

وی با بیان اینکه ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب اسلامی، پایبندی و پاسداری نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، پایبندی به رفتار و گفتار حضرت امام و ایستادگی در برابر تحریف خط امام خمینی (ره) از دیگر مؤلفه‌های انقلابی‌گری است اضافه کرد: مقابله با فقر، فساد و تبعیض، از شاخصه‌های اصولی انقلابی‌گری است.

حجت الاسلام سرافراز بیان داشت: انقلاب‌زدایی از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و انگ زدن به نیروهای مؤمن و دلسوز انقلاب با عناوین افراطی، تندرو و...، از سوی دشمنان بیرونی و عناصر نفوذی آنها و جنگ نرم، در راستای توطئه انقلاب‌زدایی استکبار جهانی است.

عده‌ای مذاکره با نظام سلطه را جایگزینی برای انقلاب می‌دانند

وی به چرخش ۱۸۰درجه‌ای برخی از انقلابیون اولیه اشاره و افزود: عده‌ای فکر می‌کنند دیگر نیازی به انقلاب نیست و با تعامل و مذاکره با نظام سلطه می‌توان مشکلات داخلی را حل و معیشت مردم را سامان داد؛ در صورتی که راهبرد نظام سلطه طی ۳۸ سال گذشته نشان داده که آنها تنها به فکر تغییر هویت و ماهیت انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام سرافراز،‌ تاکید کرد: بخش مهمی از هویت انقلاب اسلامی، مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی از یک سو و یاری رساندن به مظلومان در اقصی نقاط عالم و ایستادگی برابر ظالم از سوی دیگر است.

مقابله با استکبار تعطیل بردار نیست

وی خاطرنشان کرد: هویت انقلاب اسلامی با این دو شاخصه مهم معنا پیدا می‌کند و باید بدانیم براساس آموزه‌های قرآنی، مقابله با استکبار تعطیل بردار نیست و مبارزه با ظلم نیز تاریخ انقضاء ندارد و مذاکره هسته‌ای نباید بهانه‌ای برای تعطیلی مبارزه با استکبار باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: حذف گام به گام این مؤلفه‌ها از برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه است و آنها می‌خواهند پوسته‌ای از جمهوری اسلامی باقی بماند و این هدف از دو سال پیش، خصوصاً قضیه برجام و مذاکرات هسته‌ای ایران در قالب گروه ۵+۱،‌ شکل جدی‌‌تر به خود گرفته است.

تطهیر چهره استکبار مصداق تلاش دشمن در سال‌های اخیر برای انقلاب‌زدایی است

وی، تطهیر چهره استکبار را از مصادیق تلاش دشمن در سال‌های اخیر برای انقلاب‌زدایی دانست و گفت:‌ رویکرد واپس‌گرایان با هدف تعامل با غرب برای خروج از رکود، بهبود معیشت مردم، پیشرفت اقتصادی و... در سایه تعامل با آمریکا و متحدانش، از رویکردهای تجدیدنظرطلبان و نفوذی‌ها طی این سال‌هاست.

حجت الاسلام سرافراز، یادآور شد: التزام به اسلام، اولین الزام برای افراد انقلابی است و یک انقلابی مسلمان واقعی، باید مرزبندی پررنگ در برابر جبهه دشمن داشته باشد.

وی، بصیرت دینی و سیاسی را از دیگر الزامات برای انقلابی‌گری دانست و عنوان داشت: انقلابی واقعی کسی است که دشمن‌شناس باشد، درک و تحلیل درستی از وقایع داشته باشد و در دوران فتنه سکوت اختیار نکند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، تقوای فردی و اجتماعی، ‌ولایتمدرای، ‌مردم‌گرایی، عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و فساد را از دیگر الزامات انقلابی‌گری و شاخصه‌های انقلابیون واقعی عنوان کرد و گفت: دفاع از محرومان و مظلومان در تمام نقاط عالم از برنامه‌های انقلابیون است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۸:۴۶

29 Dec 2019