۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۳۷۳۹۳
معاون هماهنگ کننده فرماندهي سپاه قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اراده بسيجی داعش را برای همیشه سرنگون کرد

معاون هماهنگ کننده فرماندهي سپاه قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اراده بسيج اشک داعش را درآورد و منجر به نابودي اين گروهک تکفيري صهيونيستي شد.
اراده بسيجی داعش را برای همیشه سرنگون کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سرهنگ محمدحسین آذر معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیار در جمع بسیجیان گردان های بیت المقدس و امام حسین (ع) شهرستان اردل، با تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بر جریان تکفیریِ وابسته به آمریکا و استکبار جهانی، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های بسیج در راستای اهداف و آرمان‌های انبیاء الهی و ائمه اطهار قرار دارد و بسیجی بودن افتخاری برای ما محسوب می‌شود.

سرهنگ آذر با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار هزاران نفر از بسيجيان سراسر کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار حفظ بسيج را در گرو حفظ خصوصيات معتبر بسيج ازجمله «بصيرت» و «دشمن شناسي» دانستند و افزودند: جوانان بايد با درک ترفندهاي مختلف دشمن در زمينه هاي فردي، خانوادگي و اجتماعي، اين شيوه ها را خنثي کنند لذا باتوجه با فرمايش رهبر انقلاب همه بايد هوشيار باشيم چرا که دشمن در کمين است.

وی با اشاره به شکست گروه تکفيري داعش بيان کرد: اراده بسيج منجر به نابودي داعش در منطقه شد و اين گروهک تکفيري را براي هميشه سرنگون کرد.

آذر برخورداري از روحيه شجاعانه و صلابت را ويژگي ديگر بسيجيان برشمرد و عنوان کرد: شهيد حججي نمونه يک بسيجي واقعي بود و زماني که گرفتار خونخواران داعش شد مستحکم و قوي ايستاد که اين شجاعت نشان دهنده روحيه بسيجي او بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام اضافه کرد: بسيجي با داشتن بصيرت، حق و باطل را تشخيص داده و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را با جان و دل درک مي‌کند،بسيجي‌هاي مؤمن زماني که شيطاني قصد نفوذ در فکر و عقيده آن‌ها را دارد به خوبي آن را شناخته و مانع نفوذ آن مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۲۴

27 Dec 2019