۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۴۳۲۳

اجراي موفق طرح "کانون مدرسه" در شهرستان بن

فرماندار بن از اجراي موفق طرح "کانون مدرسه" در اين شهرستان خبر داد و افزود: امروز جشن پاياني اين طرح در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان بن مي باشد.
اجراي موفق طرح "کانون مدرسه" در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر؛ از اجراي موفق طرح "کانون مدرسه" در اين شهرستان خبر داد و افزود: امروز جشن پاياني اين طرح در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان بن برگزار شد.

کمال اکبريان در اين مراسم ضمن گراميداشت مقام والاي شهيد مرتضي مطهري و تبريک روز معلم خاطرنشان کرد: به دليل نقش انسان ساز و فرهنگ پروري که معلمان در نظام اجتماعي ما دارند بيش از آن که دغدغه مسايل مالي و معيشتي داشته باشند دغدغه‌هايي از جنس فرهنگ و معنويت دارند.

وي گفت: به منظور بهره مندي دانش آموزان مدارس از ظرفيت هاي موجود در مرکز فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان طرح "کانون مدرسه" با همکاري آموزش وپرورش در مدارس شهرستان بن اجرا و امروز جشن پاياني اين طرح در سال تحصيلي 95-96 برگزار شد.

وي افزود: در اين طرح دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم تا ششم ابتدايي در قالب يک برنامه مشخص وهدفمند در مراکز کانون پرورش حضور مي يابند و مربيان کانون با اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب فرهنگي هنري با شيوه هاي نوين دانش آموزان را با مهارت هاي زندگي آشنا مي کنند.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان نيز در اين مراسم با بيان اينکه طرح "کانون مدرسه" با همکاري آموزش و پرورش استان اجرايي شده است افزود: اين طرح که براساس آن از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي مربيان مراکز فرهنگي و هنري کانون پرورش فکري به منظور دروني‌کردن مفاهيم درسي و ترويج کتاب‌خواني استفاده مي‌شود، در دو محيط متفاوت با حضور دانش‌آموزان در مراکز فرهنگي هنري کانون و مربيان کانون در مدارس استان اجرا شد.

فرزاد رحيمي حضور دانش‌آموزان مدارس در کارگاه‌هاي نقاشي، اجراي نمايش خلاق، قصه‌گويي و ساخت تابلوهايي با استفاده از احاديث کتاب هديه‌هاي آسماني، فعاليت‌هايي از قبيل روخواني درس‌هايي از کتاب فارسي(خوانداري) و آشنايي با احاديثي از ائمه (ع) قصه‌گويي و کتاب خواني با محوريت دروس کتاب‌هاي درسي دانش‌آموزان با همراهي مربيان کانون را بخشي از محورهاي اجرا شده اين طرح در شهرستان بن دانست.

گفتني است در اين جشن از مربيان و دانش آموزان فعال اين طرح تقدير شد.




انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۹:۴۶

1 Feb 2020