۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۳۳۴۳
مديرکل صنعت، معدن و تجارت استان:

بهره برداري از فاز سوم فولاد سفيد دشت با اشتغال 30هزار نفر تا پايان امسال

مديرکل صنعت، معدن و تجارت استان : با افتتاح فاز سوم طرح فولاد سفيد دشت در سه سال زمان بهره برداري، نزديک به سه هزار نفر اشتغالزايي مستقيم، و ده برابر اين زقم، اشتغالزايي غير مستقيم ايجاد مي شود.
بهره برداري از فاز سوم فولاد سفيد دشت با اشتغال 30هزار نفر تا پايان امسال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، دکتر سيد نعيم امامي در نشست خبري با خبرنگاران گفت: حجم سرمايه گزاري واحدهاي صنعتي استان افزون بر 5000 ميليارد ريال است و بيش از 15هزار نفر از مردم استان در کارگاه ها، کارخانجات و واحد هاي صنعتي چهارمحال و بختياري مشغول به کار هستند.

امامي با اشاره به اينکه اين اداره کل، براي افزايش توليد بر صنايع بزرگ استاني تکيه مي کند، افزود: فولاد استان بايستي به عنوان يک صنعت پيشران با هدف اشتغالزايي و عدم آلايندگي زيستي قدم در توسعه کشور نهد.

وي بيان داشت: با افتتاح فاز سوم طرح فولاد سفيد دشت در سه سال زمان بهره برداري، نزديک به سه هزار نفر اشتغالزايي مستقيم، و ده برابر اين زقم، اشتغالزايي غير مستقيم ايجاد مي شود، ضمن اينکه يک هزار نفر هم هم اکنون در فولاد سفيد دشت و شرکت هاي پشتيباني و خدماتي مربوطه مشغول به فعاليت هستند.

مديرکل صنعت، معدن و تجارت استان يادآور شد: راه اندازي فاز سوم اين طرح، با عنوان "آهن اسفنجي" امسال به بهره برداري مي رسد.

وي ادامه داد: هم اکنون با عقد قرار داد با پيمانکار مربوطه، مقرر شده است که از پاييز امسال اين کارخانه با ظرفيت بيش از دوميليون تن در سال کليد زده شود.

سيد نعيم امامي با اشاره به بهره برداري کاخانه فولاد تاراز در سال اخير، ميزان اشتغالزايي اين طرح را 200نفر به صورت مستقيم و 500نفر غيرمستقيم عنوان کرد.


انتهای پیام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۹:۰۴

21 Jan 2020