۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۸۳۹۳
در چهارمحال و بختیاری:

برنامه‌هاي متعددي به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار می‌شود

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: هم‌زمان با هفته کار و کارگر در اين استان برنامه‌هاي متفاوت و گوناگوني برگزار خواهد شد.
برنامه‌هاي متعددي به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، سيد عباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته کارگر از پنج تا يازده است که به همين مناسبت تجليل از کارگران در دستور کار قرار گرفته.

وي تصريح کرد: پنج ارديبهشت به نام کارگزاران امام و انقلاب، ششم به نام کار سلامت و نشاط اجتماعي، هفتم به نام اميد، آينده و تامين اجتماعي، هشتم به نام کارگران، اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتي، نهم به نام زنان، کار و توسعه اجتماعي، دهم به نام کار، مهارت و معنويت و يازده ارديبهشت به نام روز جهاني کارگر نام‌گذاري شده است.

جزايري ادامه داد: در راستاي تجليل و اکرام از کارگران برنامه‌هايي با هماهنگي و هم‌فکري بسيج استان در راستاي بزرگداشت مقام کار و کارگر در اين استان اجرا خواهد شد.

وي اذعان داشت: تقدير از كارگران فعال در بخش توليد، صنعت و خدمات، تقدير از خانواده ۲۷۰ شهيد كارگر، ديدار با نماينده ولي‌فقيه و استاندار و غباروبي گلزار شهدا در سراسر استان از برنامه‌هاي اين هفته به شمار مي‌آيد.

مسوول سازمان بسيج كارگري استان نيز دراين نشست از نواخته شدن زنگ كار و تلاش و تجليل از كارگران نمونه و برتر به عنوان مهم‌ترين برنامه‌هاي اين هفته ياد كرد.

سرهنگ علي مرداني از انجام معاينه سلامت كارگران زن با همكاري دانشگاه علوم پزشكي در هفته كارگر خبرداد و گفت: بازديد از كارخانه‌ها و واحدهاي توليدي به خصوص واحدهايی كه بيشترين نيروي كار آنان را زنان تشكيل مي‌دهد از ديگر برنامه‌هاي اين هفته در این استان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۵۶

26 Dec 2019