۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۲۲۵۳
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جانبازان کوهرنگ

همه گلزار شهداي کوهرنگ تا سال آينده ساماندهي مي شوند

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جانبازان کوهرنگ گفت: همه گلزار شهداي کوهرنگ تا سال آينده ساماندهي مي شوند و شاهد جشن ساماندهي خواهيم بود.
همه گلزار شهداي کوهرنگ تا سال آينده ساماندهي مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، خدامراد حيدري رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جانبازان کوهرنگ در کارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اين شهرستان از ساماندهي تمام گلزار شهدا تا سال آينده خبر داد.

خدامراد حيدري گفت: شهداء سندهاي افتخار ملت ايران هستند و تا دنيا دنياست همه مردم مديون و مرهون شهداء و ايثارگران اند.

 وي افزود: جايگاه شهداء نزد حضرت امام، مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري از وي‍ژگي و اهميت خاصي برخوردار بوده و است به طوري كه امام راحل شهداء و خانواده هاي آنان را چشم و چراغ ملت ايران ناميد.

نوروزي معاون اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، ساماندهي گلزارهاي مطهر شهدا را از دغدغه هاي بنياد عنوان و افزود بودجه لازم جهت ساماندهي گلزار هاي شهدا توسط بودجه هاي استاني صورت مي پذيرد که با پيگيري هاي متعدد و مساعدت استاندار محترم بودجه تخصيصي براي اين امر با افزايش 47 درصدي مواجه بوده که اميدواريم بتوانيم ساماندهي تعدا بيشتري از گلزارهاي شهدا را به اتمام برسانيم.

وي گفت: ساماندهي گلزارهاي شهداي استان تاکنون 50 درصد پيشرفت داشته و تعداد زيادي از گلزارهاي شهداي استان که تاکنون بازسازي نشده، تک مزاري بوده است. 

نوروزي بيان داشت: در استان 281 گلزار شهيد با دوهزار و 371 مزار شهيد وجود دارد که امسال ساماندهي 13 گلزار در دست اجراست.

معاون اداره کل بنياد شهيد و امورايثارگران استان با بيان اينکه ساماندهي گلزارهاي شهدا از مطالبات والدين شهداست، افزود: بيشتر والدين شهدا پا به سن گذاشته اند و طالب اين هستند که تا در قيد حيات هستند، قبر فرزنداشان ساماندهي شود.

نوروزي اظهار داشت: گلزارهاي ساماندهي نشده باقي مانده داراي کمتر از 10 مزار شهيد و عمدتا تک شهيدي هستند که در صورت تامين اعتبار، بنياد شهيد آمادگي دارد تا پايان سال همه آنها را ساماندهي کند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۹:۲۸

12 Jan 2020