۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۶۲۱۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

غمباري آزادي خواهان دنيا از کشتار مسمانان ميانمار/شکست، ثمره ترويج فرهنگ مذاکره است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ضمن بيان اين که جنايات و نسل کشي مسلمانان ميانمار دل تمام آزادي خواهان دنيا را غمبار کرده است، گفت: ثمره ترويج فرهنگ سازش کاري و مذاکره و تفاهم يا شکست و يا استحاله اسلام است.
غمباري آزادي خواهان دنيا از کشتار مسمانان ميانمار/شکست، ثمره ترويج فرهنگ مذاکره است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: دشمنان ايران از فرهنگ انتظار و ايجاد تمدن بزرگ اسلامي هراس دارند که عامل دشمني ابر قدرت ها با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي ضمن بيان اين که اسلام علوي با جبهه نفاق و با جريان استکبار دوستي و آشنايي ندارد، گفت: امروز اسلام ترکيه اي و عربستاني نه تنها با استکبار و صهيونيست مشکلي ندارند بلکه رفاقت و دوستي هم مي کنند.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که اسلام ناب محمدي مدعي است که رژيم صهيونيستي ۲۵ سال آينده را تجربه نخواهد کرد، گفت: امروز بايستي کانوان خانواده و جامعه ما مملو از فرهنگ جهاد و مبارزه علمي، فرهنگي و اقتصادي و نظامي با پديده شوم استکبار و صهيونيست باشد.

شکست، ثمره ترويج فرهنگ مذاکره است

خطيب نماز جمعه بروجن با تصريح اين که ثمره ترويج فرهنگ سازش کاري و مذاکره و تفاهم شکست و يا استحاله اسلام است، گفت: مهمترين سياستي که آمريکا در منطقه خاورميانه دنبال مي کند حول حفظ رژيم اشغالگر اسرائيل است.

وي ادامه داد: بر اساس اسناد فاش شده آمريکايي ها به اين نتيجه رسيده بودند که تنها راه حفاظت از اسرائيل ايجاد جرياني در نزديکي مرزهاي فلسطين اشغالي است که سلاح خود را به جاي اين که به طرف اسرائيل هدف بگيرد به طرف کشورهاي اسلامي نشانه برود.

سعادت فر با اشاره به ديدار اخير اعضاي مجمع تشيخص مصلحت نظام با مقام معظم رهبري و تاکيد ايشان در جهت گيري، عمل و تفکر انقلابي اعضاي اين مجمع، افزود: در جريانات برجام و ساير موضوعات هر اندازه اي که در مقابل آمريکا کوتاه بياييم آنها گستاخ تر و دنبال امتياز گيري بيشتري خواهند بود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: توقع قاطع مردم از دولت و مجلس آن است که به ميزان نقصي ها و کاستي هاي اجراي تعهدات طرف مقابل اقدامات قاطع، عاجل و مقتدرانه را به رخ ابرقدرت هاي دنيا بکشند.

غمباري آزادي خواهان دنيا از کشتار مسمانان ميانمار

وي با اشاره به جنايات و نسل کشي مسلمان ميانمار که دل تمام آزادي خواهان دنيا را غمبار کرده است، گفت: کشتار مسلمانان با حمايت دولت ميانمار و در راس آن زني که جايزه صلح نوبل را دريافت مي کند رخ مي دهد که متاسفانه منجر به کشته شدن بيش از ۴ هزار مرد و کودک و زن مي شود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن در ادامه ضمن بيان اين که جنايات ميانمار سياسي است و درگيري مذهبي نيست، گفت: جمهوري اسلامي اين افتخار را براي خود حفظ مي کند که عليه ظلم در هر نقطه اي از جهان صريح و شجاعانه موضع خود را اعلام مي نمايد.

وي گفت: متاسفانه جاي تعجب است عليرغم تاکيدات مقام معظم رهبري و حمايت آمريکا در اين توطئه ها رئيس محترم جمهور گفتند در نشست آستانه وقت نبود و درباره ميانمار فقط يک بيانيه صادر شد که براي امت حزب الله قابل هضم نمي باشد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۸:۵۹

18 Feb 2020