۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۵۲۲۳
فرماندار شهرستان فارسان:

نصب شرح وظايف کارکنان و نقشه راهنماي ارباب رجوع در ادارات شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان گفت: براي اطلاع‌رساني در خصوص حقوق شهروندي و خدمات‌رساني بيشتر و بهتر به شهروندان در ادارات شهرستان شرح وظايف کارکنان و نقشه راهنماي ارباب‌رجوع نصب خواهد شد.
نصب شرح وظايف کارکنان و نقشه راهنماي ارباب رجوع در ادارات شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار مرداس طاهري افزود: در کارگروه امنيت اجتماعي ستاد صيانت از حقوق شهروندي موارد مرتبط  با اين دو کارگاه موردبحث و بررسي قرار گرفت و مقرر گرديد تلاش کنيم تا ايجاد  احساس امنيت اجتماعي در بين جامعه صورت گيرد.
 
وي اظهار داشت: ازجمله کميسيون‌ها و کارگروه‌هايی که مي‌تواند در بررسي آسيب‌هاي اجتماعي بسيار مؤثر عمل کرده کارگروه امنيت اجتماعي و اخلاقي است که باهدف ريشه‌يابي ناهنجاري‌هاي اجتماعي و ارائه راهکار تشکيل مي‌گردد.
 
طاهری افزود: امروزه جامعه درگير آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي فراواني است که اگرچه به‌طورکلي ريشه‌کن نمي‌شوند اما مي‌تواند با ارائه راهکارهاي عملي و نيز تقويت اعتقادات ديني در جامعه از رشد سريع آن‌ها جلوگيري کرد.
 
وي همچنين هدف از تشکيل اين کميسيون را شناسايي چالش‌هاي موجود و رفع آن به‌دوراز فضاي امنيتي  و با استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي واداري شهرستان عنوان کرد.
 
طاهری در ادامه افزود: در همين رابطه و در ادامه بحث در اين کارگروه مواردي را از بين ادارات شهرستان  موردبحث و بررسي  قرارداديم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان.
 
وي در پايان گفت: در اين جلسه همچنين مواردي نيز تصويب شد ازجمله نصب شرح وظايف کارکنان و نصب نقشه راهنما ارباب‌رجوع در ادارات و همچنين نصب منشور اخلاقي ادارات در محل اداره و همچنين تلاش بيشتر براي اطلاع‌رساني در خصوص حقوق شهروندي و خدمات‌رساني بيشتر و بهتر به شهروندان جهت  رفاه حال شهروندان شهرستان فارسان.


انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۲:۰۳

4 Jan 2020