۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۷۲۰۳

معضل اعتياد با افزايش اطلاعات و آگاهي هاي مردم کنترل مي شود

فرماندار کيار در جلسه ي شوراي مواد مخدر شهرستان کيار بر اهميت اطلاع رساني و آگاهي بخشي ادارات، نهادها، رسانه ها و ...در زمينه آثار و عواقب معضل اعتياد شد.
معضل اعتياد با افزايش اطلاعات و آگاهي هاي مردم کنترل مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار قدمعلي مرداني در اين جلسه گفت: متاسفانه معضل اعتياد علي رغم آثار و نشانه هايي که بر جا مي گذارد و خطراتي که براي افراد و خانواده ها دارد اما کماکان در حال گرفتن قرباني است.

وي افزود: در حال حاضر شيشه به دليل تهيه آسان و قيمت ارزان شيشه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد اما متاسفانه اطلاع رساني لازم در خصوص از عواقب جبران ناپذير اين ماده خطرناک بويژه براي جوانان صورت نگرفته است و بايد همه دست در دست هم دهيم و نسبت به آگاه سازي مردم همه ي تلاش و ظرفيت خود را بکار بنديم.

فرماندار کيار گفت: همه ي نهادها، ارگان ها، ادارات و کساني که به نوعي با مردم در ارتباط هستند لازم نسبت به تبيين خطرات و عواقب معضل اعتياد روشنگري و آگاه سازي نمايند .

مرداني در ادامه به نقش موثر خانواده ها در کنترل و کاهش آمار معضل اعتياد اشاره نمود و افزود: نبايد از نقش خانواده ها در رشد شاخص هاي مثبت و کنترل معضلات جامعه غافل شويم و بايد خانواده ها نيز بر روي رفتار فرزندان خود نظارت بيشتري داشته باشند.

فرماندار کيار با تأکيد بر اين نکته که مردم و مسئولين در کاهش مصرف مواد مخدر نقش دارند افزود:مهدکودک ها و مدارس نيز بايد ديد کافي را در کودکان و دانش آموزان ايجاد کنند تا در آينده جوانان ما درگير اين مسأله نشوند.

در پايان رئيس شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان کيار گفت: بهترين اقدام براي جلوگيري از اعتياد و کنترل اين معضل بايد اطلاع رساني و آگاهي بخشي به خانواده ها ميباشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۲:۱۴

27 Jan 2020