۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۸۲۰۳
شهردار شهرکرد:

بدون همراهي مردم بهبود منظر، خدمات و ظرفيت‌هاي شهري امكان‌پذير نيست

شهردار شهرکرد گفت: شهرداري در كنار مردم مي‌تواند زمينه خدماتي مناسب در شهر ايجاد كند و بدون همراهي و همكاري مردم بهبود منظر، خدمات و ظرفيت‌هاي شهري امكان‌پذير نيست.
بدون همراهي مردم بهبود منظر، خدمات و ظرفيت‌هاي شهري امكان‌پذير نيست
به گزارش جهانبین نیوز؛ نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت واحد شهری یکی از ضروریات جامعه امروز ماست افزود: تصویب این برنامه از سوی مجلس شورای اسلامی تغییر و تحولات بسیاری را در شهرها به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر ارگان‌های بسیاری در شهر فرمان می‌دهند که این مسئله موازی‌کاری و عدم صرفه‌جویی را به همراه دارد که باید مدیریت واحدی در این بخش نیز در راستای تحقق شعار سال ایجاد شود.

شهردار شهرکرد افزود: در برنامه چهارم و پنجم برنامه مديريت واحد در شهرها عملي نشد که می‌طلبد در برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان محترم مجلس به صورت جدی پیگیری و تصویب شود.

وی افزود: مديريت واحد شهري نوعی از مديريت يك‌پارچه و توانمند در همه نهادها و ارگان‌هايي است كه در بهبود مسائل و رفع مشكلات شهري به صورت موضوعي و موضعي مي‌توانند نقشي مستقل يا مكمل داشته باشند.

شهردار تصریح کرد: تحقق مدیریت یکپارچه شهری، حفظ حقوق شهروندان و هدر نرفتن منابع شهری و واگذاری امور به شهرداران امری ضروری است.

غلامیان دهکردی خاطرنشان ساخت: شهرداري در كنار مردم مي‌تواند زمينه خدماتي مناسب در شهر ايجاد كند و بدون همراهي و همكاري مردم بهبود منظر، خدمات و ظرفيت‌هاي شهري امكان‌پذير نيست.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۳۸

26 Dec 2019