۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۰۲۶۳
امام جمعه شهر اردل:

ايستادگي ملت سرافراز ايران در مقابل دشمنان از درس ها و عبرت هاي ماندگار عاشورا است

امام جمعه شهر اردل گفت: راه نجات و ايستادگي ملت سرافراز ايران در مقابل دشمنان از درس ها و عبرت هاي ماندگار عاشورا است لذا بايد نهضت عاشورا را به گونه اي در جامعه ترويج دهيم که جوانان ما حسيني و عاشورايي زندگي کنند.
ايستادگي ملت سرافراز ايران در مقابل دشمنان از درس ها و عبرت هاي ماندگار عاشورا است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي امروز نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: هر کاري که انجام مي دهيم به نيت درست باشد البته نيت ها وانگيزه ها مراتب دارد از مرتبه ضعيف شروع مي شود تابالاترين مراتب که در قرآن هم به مراتب تقوي اشاره دارد.

حجت الاسلام بهرامي اظهار کرد: تقوا بهترين و ارزشمند‌ترين لباس براي زينت معنوي انسان است و از نشانه‌هاي افراد متدين و مقرب درگاه الهي است.

وي افزود:يکي از نشانه‌هاي تقوا اين است که انسان عاقل از هواي نفس خود پيروي و تبعيت نکرده و دچار ذلالت و گمراهي نمي‌شود و هواي نفس را تحت کنترل درآورده است.

ايستادگي ملت سرافراز ايران در مقابل دشمنان از درس ها و عبرت هاي ماندگار عاشورا است

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي امروز نماز جمعه شهر اردل ضمن تسليت فرارسيدن ماه محرم الحرام ، نهضت عاشورا و قيام امام حسين (ع) را يک حرکت استکبار ستيزي دانست.

وي افزود: حرکات و اقدامات آن زمان، هم اکنون در جهان امروز شکل گرفته و ما بايد چون قيام امام حسين حماسه ي حق عليه باطل را محقق نماييم.

امام جمعه شهر اردل همچنين گفت: راه نجات و ايستادگي ملت سرافراز ايران در مقابل دشمنان از درس ها و عبرت هاي ماندگار عاشورا است لذا بايد نهضت عاشورا را به گونه اي در جامعه ترويج دهيم که جوانان ما حسيني و عاشورايي زندگي کنند.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد: باتوجه به آغاز مراسمات عزاداري و ماه محرم بايد مردم و به ويژه مسئولان فرهنگي تلاش نمايند تا مراسمات مذهبي با شکوه هر چه بيشتر برگزار گردد.

امام جمعه شهر اردل به فرمايشات مقام معظمرهبري در ديدار رئيس و نمايندگان مجلس خبرگان اشاره کردند و افزود در اين ديدار رهبرانقلاب اسلامي مهمترين وظيفه مردم و نخبگان را در شرايط خطير کنوني، حرکت در جهت حفظ و تعميق انسجام مردم با دستگاههاي دولتي و پرهيز از ايجاد فضاي يأس و نااميدي و احساس بن‌بست دانستند و گفتند: بدخواهان ملت ايران به موازات جنگ اقتصادي، جنگ رسانه‌اي و تبليغاتي را نيز در دستور کار خود قرار داده اند، بنابراين انتقادها بايد با هدف اصلاح و خيرخواهانه باشند .

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد: نظر رهبر عزيز اين است که نبايد دولت راتنها گذاشت ودراين ميدان درگيري اقتصادي بايد با ارائه راهکار جهت برون رفت از وضع موجود کمک کرد.

وي با بيان اينکه با کار اداري نمي شود اين مشکلات راحل کرد افزود: امروز براي حل مشکلات و پيروز شدن در اين ميدان کارجهادي وشبانه روزي و استفاده از نيروهاي کارآمد و انقلابي است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۷:۱۲

29 Dec 2019