۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۳۳۸۸۳
خطيب موقت نماز جمعه شهر بن:

مسئولين نظام ما در امتحان هايي مردود شده اند/مردم ما دولت پاسخ گو نياز دارند،نه پيامک هاي با هزينه ي ميلياردي

خطيب موقت نماز جمعه شهر بن گفت: مردم ما مردم خوبي هستندو در تمام صحنه ها حضور داشتند؛ولي مسئولين در جاهايي از اين امتحان ها، مردود شده اند ولي اين مردم با تمام قدرت پاي اين نظام بوده و هستند و بعضي از اين مسئولين پيامک هاي ميلياردي و ميليوني ارسال مي کنند ودر جايي که مردم مي خواهند سوالي بکنند،مي گويند مردم حق سوال ندارند.
مسئولين نظام ما در امتحان هايي مردود شده اند/مردم ما دولت پاسخ گو نياز دارند،نه پيامک هاي با هزينه ي ميلياردي
به جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، حجت السلام والمسلمين سيد مصطفي هاشمي خطيب موقت نماز جمعه شهر بن در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي گفت: ماه رجب، ماه عجيب و پرخير و برکتي است که افزاد با ايمان و خدا جو به راحتي اين ماه را از دست نميدهند و خود را در اين ماه آماده براي ديدار با خداوند مي کنند.

هاشمي افزود: در احاديث ما آمده است که انسان بايد در اين ماه خود را آماده و تلاش کند تا براي برزخ و قيامت ره توشعه جمع آوري کند، که عالم برزخ و قيامت عالمي سخت و سنگيني است که در آنجا فقط و فقط اعمال و کردار ما در دنيا به دادمان خواهند رسيد.

وي خاطرنشان کرد: بايد خودمان را آماده کنيم براي طي اين مسير ولي متاسفانه در جوامع امروزي مشاهد مي کنيم که افراد فقط و فقط به دنيا بسنده کرده اند و ديگر به آخرت کاري ندارند که اشتباه است و هيچ کس حتي از يک ساعت بعد خود خبر ندارد ولي ما جوري زندگي و برنامه ريزي ميکنيم انگار مرگ و زندگيمان دست خودمان است.

رجب ماه بندگی

خطيب نماز جمعه بن گفت: در  دعاي بعد از هر نماز در ماه رجب آمده است که دست خود را به محاسن گرفته و با حالت حزن و اندون از خداوند طلب کنيد که صورتمان را از آتش قيامت به دور نگه دارد و اين دعاها و رفتار ما درعالم برزخ به دادمان خواهند رسيد خود ائمه هم بارها تاکيد کرده اند که شفاعت ما در قيامت است و نه در برزخ ،در برزخ شما هستيد و اعمالتان،پس مراقب رفتار و اعمالتان باشد و از اين فرصت هاي بسيار عالي بندگي خوب استفاد کنيد و نگذاريد راحت از دست بروند.

وي در خطبه دوم ضمن اشاره به شهادت امام هادي عليه الاسلام  افزود: ايشان داراي مرتبه و جايگاه بسيار والاي علمي بودند به طوري که جنيدي، بزرگ‌ترين دانشمند ناصبي شهر مدينه تحت تأثير علم الهي حضرت قرار گرفته و در نهايت همين فرد از پيروان اهل بيت (ع) مي شود و اين در حالي است که امام به حسب ظاهر هنوز به مقام امامت نرسيده چرا که امام جواد (ع) در اين زمان در قيد حيات بودند.

هاشمي با بيان اينکه امام هادي (ع) و به طور کلي همه ائمه (ع) با وجود اين مقام و منزلت غيرقابل تصور، همچنان در ميان مردمان جوامع اسلامي و حتي بعضاً جامعه شيعي خودمان مظلوم هستند تصريح کرد: اين مظلوميت به اين برمي گردد که ما به عنوان شيعيان و محبان آن بزرگواران هنوز نتوانسته ايم آن طور که بايد و شايد کلام و گفتار و سيره نوراني حضرات معصومين (ع) را از غربت و مهجوريت خارج سازيم.

12 فروردین یوم الله است

وي افزود: دوازدهم فروردين ماه روزي است که نظام مقدّس جمهوري اسلامي ايران به عنوان نظام رسمي کشور ما ايران عزيز تعيين شد، اين روز حقيقتا يوم الله و روزي است که بايستي در آن پيوسته از اين بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي تجليل شود، راز تأکيد امام امت رضوان الله تعالي عليه نيز بر بزرگداشت اين روز، در برداشتن خصوصيت منحصر به فردي است که فقط متعلق به 12 فروردين است.

خطيب نماز جمعه بن گفت: هر کسی، هر مسئولی، هر مقامي و هر فردي که در اين کشور دارد زندگي مي کند، اگر  با عملکرد خود با سيره رفتار خودش نگاه يک نفر را، تنها يک نفر را به نظام جمهوري اسلامي عوض بکند خائن است.

هاشمي ضمن اشاره به خطبه 27 نهج البلاغه گفت: اميرالمومنين ميفرمايند؛ چنان چه به حرف من علي، ولي زمان گوش نکنيد، چنان چه به حرف رهبر انقلاب خودتان گوش نکنيد مردم مي گويند که امير المومنين هم توان اداره حکومت را ندارد، اگر داشت اين دزدي ها اين تبعض ها اتفاق نمي افتاد؛ اگر کارگزار به حرف ولي و رهبر خود گوش ندهد حتي اگر ولي زمان اميرالمومنين باشد باز هم اين اتفاق خواهد افتاد و مردم رهبر را خطاب قرار مي دهند.

مسئولين نظام ما در امتحان هايي مردود شده اند/مردم ما دولت پاسخ گو نياز دارند،نه پيامک هاي با هزينه ي ميلياردي

خطيب نماز جمعه بن گفت: مسئولين، رئيس جمهور، وزرا تمام افراد وظيفه دارند که کار خود را به نحو احسن و شايسته انجام بدهند و کار انجام بدهيد که مردم عاشق نظام شوند نه اينکه همه روزه شاهد اين باشند که فلان مسئول چقدر دزدي کرده و رفته است فلان شخص چقدر اختلاس کرده است و بعد هم نام هاي اين افراد را ذخاير نظام بگذارند.

هاشمي افزود: مردم ما مردم خوبي هستند و در تمام صحنه ها حضور داشتند در جاهايی مسئول از امتحان ها مردود شده اند ولي اين مردم با تمام قدرت پاي اين نظام بوده و هستند و بعضي از اين مسئولين پيامک هاي ميلياردي و ميليوني ارسال مي کنند و در جايي که مردم مي خواهند سوالي بکنند، مي گويند مردم حق ندارند.

وي گفت: مردم عزيز شما قدر امام خميني را دانستيد و خداوند به شما حضرت امام خامنه اي را داد و بهتر از امام خميني را نصيبتان کرد واگر قدر امام خامنه اي را بدانيد خداوند بهتر از ايشان يعني حضرت حجت ابن الحسن را به ما مي دهند.

وي در پايان افزود: بصيرت ما تحليل صحيح سياسي ما بايد بقدري باشد که نتوانند ما را گمراه کنند و از مسير خارج کنند مابايد راحت تصميم بگيريم راحت تعيين کنيم و دقيق تصميم بگيريم، در انتخابات بايد هوشيار باشيم و دقيق عمل کنيم، خداوند نگذرد از مسئولي، از شوراي که بخواهد در اين نظام و کشور به خاطر منافع شخصي و دنياي خودش کار و فعاليت بکند و با هزينه بيت المال بخواهد کارهاي سياسي خود را جلو ببرد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۹:۳۴

26 Dec 2019