۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۷۸۴۳
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رسالت رسانه ،خنثی سازی دسیسه دشمن است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بر این اساس رسالت و ماموریت رسانه نسبت به گذشته بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و سنگین تر شده است و این یک نیاز مبرم است که در این زمینه منسجم تر عمل شود، امروز باید نسبت به نقشه های شوم دشمنان اشراف کامل داشته باشیم تا در جهت مقابله با این نقشه ها با آمادگی کامل وارد شویم.
رسالت رسانه ،خنثی سازی دسیسه دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم معارفه جابر علی محمدی فرمانده جدید پایگاه بسیج صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری و تکریم سجاد مدنی فرمانده سابق پایگاه بسیج با حضور مهرداد عظیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و سرهنگ مرادی، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین برگزار شد.

سرهنگ مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سجاد مدنی فرمانده سابق پایگاه بسیج صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و آرزوی موفقیت برای جابر علی محمدی فرمانده جدید پایگاه بسیج بیان داشت: یکی از پدیده ها و معجزات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج است.

وی اضافه کرد: بسیج از ابتدای انقلاب با تشکیل بسیج مستضعفین در پنج آذر سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی شروع شد، بسیج در دوران انقلاب و دوران پس از انقلاب ایفای نقش کرده و در هشت سال دفاع مقدس اتخارات بسیاری در کارنامه خود ثبت کرد و امروز بسیج و بسیجی به خود می بالد که که در طول هشت سال دفاع مقدس به تدبیر حضرت امام (ره) از امنیت و کیان اسلام دفاع کردند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حرکتی را برخی افراد معاند، مغرض و سلطنت طلب انجام دادند و این سمت و سو بر اساس شعارهایی که می دادند مشخص بود.

وی بیان داشت: بر این اساس رسالت و ماموریت رسانه نسبت به گذشته بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و سنگین تر شده است و این یک نیاز مبرم است که در این زمینه منسجم تر عمل شود، امروز باید نسبت به نقشه های شوم دشمنان اشراف کامل داشته باشیم تا در جهت مقابله با این نقشه ها با آمادگی کامل وارد شویم.

در ادامه مراسم، مهرداد عظیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تبریک و گرامیداشت هفته بصیرت ضمن قدردانی از خدمات سجاد مدنی فرمانده سابق پایگاه بسیج صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه بسیج در صدا و سیما بسیار پر ظرفیت است و ما ظرفیت های بسیار خوبی هم در رسانه ملی و هم در رسانه استانی داریم، این خیلی مهم است که کسی که عهده دار این مسئولیت خطیر می شود فردی انقلابی و دغدغه مند باشد و از اینکه یک نیروی انقلابی و مخلص این وظیفه خطیر را بر عهده گرفته است ما بسیار خوشحالیم.

عظیمی با اشاره به این موضوع که امروز جنگ نرم مهمترین سلاح و ابزار دشمن علیه ماست گفت: خوشبختانه با جان فشانی های رزمندگان اسلام در جبهه های مختلف و رهبری خردمندانه رهبر انقلاب جلوی دسیسه های دشمن در این حوزه گرفته شده است.

وی بیان داشت: دشمن با تمرکز بر جنگ نرم و با استفاده از رسانه های نوظهور مانند شبکه های ماهواره ای و بستر فضای مجازی به دنبال تفرقه افکنی و القای ناامیدی بین مردم است، ما باید در این بستر با پیش بینی فضای حال و آینده و تولید محتوای خوب و متناسب با تمام توان حاضر شویم و جلوی دسیسه های تفرقه افکنانه دشمن بایستیم.

در پایان این مراسم از سجاد مدنی فرمانده سابق پایگاه بسیج صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۲:۲۷

8 Jan 2020