۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۳۴۸۷۳

افتتاح کلينيک دندانپزشکي در شهرستان بن

کلينيک دندانپزشکي با اعتبار 700 ميليون ريال و اشتغال زايي براي سه نفر در مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شهر بن افتتاح شد.
افتتاح کلينيک دندانپزشکي در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر کلينيک دندانپزشکي شهرستان بن با اعتبار 700 ميليون ريال و اشتغال زايي براي سه نفر در مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو شهر بن افتتاح شد.

در اين کلينيک خدمات دندانپزشکي از جمله ترميم،پرکردن، جرم گيري، فلورايدتراپي و معاينه ارائه مي شود.

کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در حاشيه اين آئين به خبرنگار زنگ خبر گفت: با اجراي طرح تحول نظام سلامت همه اقشار کم درآمد جامعه تحت پوشش خدمات درماني قرار خواهند گرفت.

وي افزود: طرح تحول نظام سلامت يکي از مهمترين اقدامات ارزنده دولت تدبير و اميد بود که علاوه بر افزايش سطح سلامت عمومي جامعه موجب دسترسي آسان مردم به خدمات درماني و حذف نگراني مردم از هزينه هاي درماني شد.

 اکبريان گفت: اجراي اين طرح از موفق ترين برنامه هاي عملياتي در حوزه درمان و سلامت جامعه است که خدمات بي نظيري در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه کرده است.

وي ادامه داد: اکنون هيچ فردي مجبور به تحمل درد و رنج ناشي از بيماري و مشکلات مالي پرداخت هزينه درماني نيست و مردم از اين نظر آسوده خاطر هستند.

لازم به ذکر است کلينيک دندانپزشکي شهرستان بن در راستاي طرح تحول سلامت دهان و دندان راه اندازي و خدمات مختلف دندانپزشکي را به سه گروه زنان باردار و شيرده و کودکان زير 12 سال به صورت رايگان ارائه مي دهد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۴۶

1 Jan 2020