:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> عربده کشی علیه ایران بی فایده است/ کنترل بازار با جدیت انجام شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۰۳
امام جمعه شهرکرد:

عربده کشی علیه ایران بی فایده است/ کنترل بازار با جدیت انجام شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان اسلام همیشه در هر موقعیت تلاش کردند برای جلوگیری از توسعه ایران سنگ اندازی کنند اما ملت ایران در برابر این توطئه دشمن ایستاده اند.
عربده کشی علیه ایران بی فایده است/ کنترل بازار با جدیت انجام شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علی نکونام  نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سنگ اندازی دشمن در برابر ملت ایران و ایستادگی مردم تاکید کرد: این سنگ اندازی دشمن از سر ناتوانی و ناچاری آنان است، اما ملت ایران در برابر این توطئه دشمن ایستاده اند.

نکونام با بیان اینکه عربده کشی دشمنان ایران نشان می دهد که دشمن از ملت ایران در هراس است، گفت: دشمنان اسلام همیشه در هر موقعیت تلاش کردند برای جلوگیری از توسعه ایران سنگ اندازی کنند.

امام جمعه شهرکردبه حضور پرشور مردم ر 13 آبان اشاره و گفت: آمریکا برای ملت ایران، تاریخ تحریم تعیین کرد اما ملت ایران بارها در برابر تحریم های استکبار جهانی ایستاده اند و این بار نیز دشمن به هدف شوم خود نخواهد رسید.

وی به جنگ افزوری اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این همه عربده کشی ها و فریادها و بالیدن به گنبد آهنین و تسلیحات خود، در برابر جوانان غزه شکست خورده است و نشان دهنده قدرت مردم فلسطین در برابر رژیم اشتغالگر اسرائیل است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: پذیرش آتش بس از سوی رژیم اشتغالگر قدس که مردم بی دفاع غزه را هدف قرار داده بود، و استفعای برخی از مقامات این رژیم جعلی، نشان داد که اسرائیل به پایان کار خود رسیده است و یک طبل تو خالی بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ثبات اقتصادی را یکی از نیازهای امروز کشور عنوان کرد و گفت: مسوولان باید با تدبیر و دوراندیشی نسبت به رفع مشکلات اقتصادی تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه نابسامانی در بازار نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید با یک مدیریت از افزایش قیمت ها جلوگیری کرد و مسوولان به دنبال ثبات قیمت ها باشند.

خطیب جمعه شهرکرد، وحدت را نیاز اصلی امروز جهان اسلام دانست و گفت: مساله وحدت را باید به صورت جدی در نظر گرفت چرا که اختلاف افکنی از مهمترین شیوههای دشمنان علیه اسلام است.

نکونام اظهار داشت: وحدت مهمترین راهکار در برابر افراط و تفریط است و کسانی که به دنبال شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هستند باعث تفرقه در جهان اسلام می شوند و آب به آسیاب دشمنان اسلام می ریزند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۶:۴۵

27 Dec 2019