۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۱۵۳۳
امام جمعه شلمزار در جمع راهپيمايان 13آبان شلمزار:

برجام را رها کنيد و فريادهايتان را بر سر آمريکا بزنيد

امام جمعه شلمزار در جمع راهپيمايان روز 13آبان شلمزار از بي اعتمادي به آمريکا گفت و خطاب به مسئولان از آنان خواست فريادهايشان را بر سر آمريکا بزنند و با اعتماد به مردم در راستاي بهبود اوضاع اقدام کنند.
برجام را رها کنيد و فريادهايتان را بر سر آمريکا بزنيد
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در جمع راهپيمايان روز ۱۳ آبان شلمزار با انتقاد از کساني که سرنوشت مردم را به برجام گره زده اند و همچنان اميد به حسن نيت کشور هاي طرف برجام دارند گفت: خدا لعنت کند کساني را که بي جهت و بي دليل اميد مردم را به برجام بسته اند اما هيچگاه نمي توانند اميد مردم را در راستاي بهبود اوضاع به واقعيت بدل کنند.

وي گفت: امام خميني (ره) در سال هاي انقلاب و بعد از آن با عنوان اينکه هيچگاه نبايد به آمريکا اعتماد کرد با اتکا به خداوند بزرگ و بهره گيري از اتحاد مردم در برابر استکبار جهاني و همه زياده خواهان ايستاد و هيشه با قدرت از مسئولان مي خواست که هر چه فرياد داريد بر سر آمريکا بزنيد.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان سخنان خود گفت: از نظر ما رجام تمام شده است و براي تغيير اوضاع بايد فکري ديگر کرد و مسئولان بايد از اعتماد به غرب و تفکر غربي دوري کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۳۴

15 Feb 2020