۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۸۵۶۳
جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام در مراسم تکريم و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار:

رهبري مقتدر و نيروهاي جان برکف سپاه و بسيج خار چشم دشمنان هستند

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري در مراسم تکريم و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار وجود رهبري مقتدر و نيروهاي جان برکف بسيج و سپاه را خاري در چشم دشمنان دانست.
رهبري مقتدر و نيروهاي جان برکف سپاه و بسيج خار چشم دشمنان هستند
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از  کيار بيدار سرهنگ مرادي اظهار داشت: حضور گسترده مردم در روز ۲۲بهمن  حماسه اي ديگر خلق نمود. اين مساله باعث مباهات است و قطعا اين حضور باعث مي گردد دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب بيش از پيش متوجه شوند که نظام جمهوري اسلامي ايران نظامي ديني و مردمي است.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري افزود: علي رغم اينکه بسياري از تحليل گران بر اساس بررسي هاي خود از حضور کمرنگ مردم در راهپيمايي ۲۲بهمن سخن مي گفتند اما رهبر عزيزمان بدون هر گونه ترديد فرمودند ۲۲بهمن امسال تماشايي است و واقعا همانگونه شد.

سرهنگ مهران مرادي افزود: فرمايشات رهبري در همه زمينه ها بايد فصل الخطاب امور قرار گيرد و بايد فرمايشات ايشان در همه ي زمينه ها نصب العين قرار گيرد.طبق فرمايشات رهبري بايد حواستان باشد ما مسئولان از مردم عقب نمانيم.

وي افزود: امروز دشمن در صدد است قدرت انقلاب و جمهوري اسلامي ايران را تضعيف کند و در اين زمينه با همه ي ابزارهاي در اختيارش وارد عرصه مي شود.گاهي با دلار، گاهي با رسانه و گاهي با شبهات.... اما در اين ميان ما مسئولان هستيم که بايد متوجه شويم در چه زماني از چه ابزاري براي خنث نمودن توطئه هاي دشمنان استفاده کنيم.

سرهنگ مرادي افزود: مردم در راهپيمايي عظيم ۲۲بهمن حضور يافتند اما همه گفتند اگر چه مشکلات اقتصادي داريم اما همچنان پاي انقلابمان ايستاده ايم.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري در ادامه سخنان خود گفت: تشکيل بسيج مردمي به تدبير امام خميني رضوان الله تعالي عليه تشکيل شد و همين نهاد تازه تاسيس در سال هاي اول پيروزي انقلاب اسلامي يکي از قدرت هاي نظام جمهوري اسلامي در طول سال هاي دفاع مقدس شد و همواره در طول اين سال ها بسيج يکي از مولفه هاي قدرت کشور به حساب مي آيد و به همين سب است که دشمنان در صدد ضربه زدن به بسيج و تشکيلات مرتبط با آن هستند.

وي گفت: دشمن به فکر نفوذ به کشور از درون افتاده است و بايد در اين زمينه حواسمان جمع شود. دشمن نفوذش را به انحاء مختفلف آغاز کرده است و ما نبايد اجازه دهيم نفوذ دشمن در لايه هاي مديريتي، در لايه هاي فرهنگي، در لايه هاي نظامي کشور باعث آسيب به مردم و کشور و نظام شود.

سرهنگ مرادي در تبيين ديگر مولفه قدرت کشور و نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: وجود ولايت فقيه در کشور ايران اسلامي را قوي و قدرتمند کرده است و اگر توجه کنيم همواره در تبليغات دشمنان رهبري خاري در چشم آنان است و همواره آماج حملات و اتهام هاي بي پايه و اساس دشمنان اسلام و انقلاب و ايران قرار گرفته است.

جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: دشمن و در راس همه آنها آمريکا با کساني مخالف است که به فکر رشد و اعتلاي ايران اسلامي هستند و يکي از نهادهايي که مانع رسيدن دشمن به اهداف شومش شده است نهاد مقدس بسيج و سپاه است. بسيج و سپاه مساله اصلي دشمنان است و اميدواريم با حرکت بسيجي وار همانگونه که در جنگ سخت بر مشکلات فائق آمديم بر مشکلات ناشي از جنگ نرم هم غلبه کنيم.

وي در پايان گفت: اميدواريم فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار در زمينه هاي دفاع از مولفه هاي قدرت ايران اسلامي، جذب حداکثري نيروهاي انقلابي و بسيجي، تعامل با ادارات و مردم و حضور بسيجي جهت حل مسائل و مشکلات مردم پيشگام شود و
فعاليت نمايد.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۵۱

27 Dec 2019