۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۱۷۷۷۳
مدیر کل بنیاد شهید استان:

اولین شهیدان دفاع مقدس استان در اول مهرماه سال ۵۹ به شهادت رسیدند

شهید حمیدرضا روزگرد و شهید روح اله قلی پور اولین شهیدان دفاع مقدس استان هستند که در تاریخ اول مهرماه سال ۵۹ به شهادت رسیدند.
اولین شهیدان دفاع مقدس استان در  اول مهرماه سال ۵۹ به شهادت رسیدند
به گزارش جهان بین نیوز، قدرت اله رئیسی در نشست خبری بعد از اشاره به جوان مردی شهیدان در هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطر این دلاور مردان را وظیفه اصلی تمامی ملت ایران برشمرد گفت: استان با تقدیم ۲هزار و ۴۰۰شهید در هشت سال دفاع مقدس حماسه ساز بوده است.

رئیسی با عنوان این که شهید ظفر خالدی کوچکترین شهید دفاع مقدس از چهارمحال و بختیاری است افزود:  بیش از ۶هزار و ۹۰۰جانباز، ۵۰۰ آزاده و ۱۳۰ سردار ، امیر و فرمانده افتخاری برای استان است.

وی شرکت جانبازان در رژه نیروهای مسلح، برگزاری مهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه، دیدار از ایثارگران و خانواده شهیدان دفاع مقدس و برگزاری مراسم یاد بود شهدا را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: مرمت و نوسازی تمامی تابلو های شهدا، رونمای از تصاویر شهدا در شهرستان فارسان، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس شاهد و ارسال پیام آوران ایثار به مدارس جهت خاطره گویی و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا برای فرزندان این سرزمین از دیگر برنامه های این بنیاد هستند.

مدیر این بنیاد تصریح کرد: شهید حمیدرضا روزگرد و شهید روح اله قلی پور اولین شهیدان دفاع مقدس استان هستند که در تاریخ اول مهرماه سال ۵۹ به شهادت رسیدند.

وی در پایان خانم آمنه احمدی وردنجانی مادر ۷ تن از محارم شهید را کوه مقاومت لقب داد و گفت: تکریم مادران شهدا یکی از مهم ترین وظیفه های بنیاد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۸:۰۱

29 Dec 2019