۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۳۷۹۳
امام جمعه شلمزار:

"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي اولين نماز جمعه شلمزار در سال 96از همه مردم و مسئولان خواست برنامه ريزي سال بر اساس اولويت هاي اعلام شده صورت پذيرد و گفت: "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است.
"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت الاسلام سلطان زاده در آغاز اولين خطبه نماز جمعه شلمزار در سال ۱۳۹۶پس از عرض تبريک آغاز سال نو و آرزوي توفيق و بهروزي و سالي پر از خير و برکت براي نماز گزاران و همه امت مسلمان و انقلابي ايران اسلامي مهمترين عوامل دوري از معنويت و سلب توفيق از مردم را برشمرد و اظهار کرد: يکي از مهمترين عواملي که باعث مي شود معنويت در زندگي انسان جريان يابد و انسان را به خدا نزديک کند اقامه نماز است و سبک شمردن نماز، تاخير در اقامه نماز، ترک نماز باعث مي شود توفيقات بسياري از انسان سلب شود.

امام جمعه شلمزار توجه به زرق و برق دنيا، کينه، حسد، بخل، پوشيدن لباس فخر و... را از عواملي عنوان کرد که روح انسان را از خدا دور مي سازد و باعث مي شود شيطان رجيم در روح و جسم انسان نفوذ کند.

حجت الاسلام سلطان زاده در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار به شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبري در آغاز سال ۱۳۹۶اشاره کرد و گفت: تکرار شعار اقتصاد مقاومتي براي سومين سال پياپي حاکي از آن است که در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي کوتاهي صورت گرفته است.

وي به بخش دوم شعار که شامل توليد و اشتغال مي شود اشاره کرد و بیان داشت: توليد داخلي زماني رخ مي دهد که واردات کالاهاي توليد ديگر کشور ها چه به صورت قانوني و چه قاچاق متوقف شود و فقط آن کالايي وارد کشور شود که مشابه آن در کشورمان توليد نمي شود يا توليد داخلي جوابگوي نياز مردم نيست.

امام جمعه شلمزار به حمايت هاي قانوني مجلس از توقف صادرات هم اشاره کرد و اضافه کرد: مجلس بايد به گونه اي برنامه ريزي و قانون گذاري کند که قانون از توليد کننده داخلي حمايت کند و مانع از وارد کردن کالا به کشور شود.

امام جمعه شلمزار به سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد اشاره کرد و خطرنشان کرد: همانگونه که اولويت کشور در حال حاضر اقتصاد است و بايد بدان بپردازيم اولويت دشمن هم اقتصاد کشور ماست و قصد دارند به واسطه اقتصاد به نظام و کشور ضربه وارد کنند که بايد هوشيار باشيم.

حجت الاسلام سلطان زاده در پايان اولين نماز جمعه شلمزار در سال ۱۳۹۶بار ديگر براي همه ايرانيان و مسلمانان جهان آرزوي سربلندي و موفقيت کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۴:۰۳

27 Dec 2019