۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۷۷۵۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

تردد در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از شب گذشته در اکثر محورها شاهد بارش باران و برف و همچنین در پدیده مه گرفتگی ارتفاعات هستیم اما به همت راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها سراسر استان مشکل تردد در هیچکدام از این محور در حال حاضر وجود ندارد.
تردد در مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری با زنجیر چرخ امکان پذیر است
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، با اشاره به آغاز بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری از شب گذشته، اظهار کرد: در منطق کوهستانی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و هیچ گونه مشکل ترافیکی و تردد در جاده های استان وجودندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در اکثر محورها نیز بارش باران و برف و همچنین در ارتفاعات پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم اما به همت راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها سراسر استان مشکل تردد در هیچکدام از محور در حال حاضر وجود ندارد.

جمشیدی اظهار داشت: به گزارش مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل استان در حال حاضر در برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در چمن گلی گردنه چری و تاراز،کوهرنگ در گردنه شاه منصوری و بخش صمصامی، فارسان بخش آباد و نعل اشکنان، بن در بارده، شهرستان شهرکرد مرغملک،گردنه زردی‌ها و خلک، در شهرستان کیار گردنه سولغانو میانکوه در گردنه بره مرده بارش برف را شاهد هستیم.

جمشیدی با بیان اینکه تمامی اکیپ های راهداری در سراسر استان در آمادگی صد در صدی بوده و در محور های دارای بارش مستقر و از اولین دقایق بارش اقدام به بازگشایی محور ها و خدمت رسانی نموده اند؛ تاکید کرد: در حال حاضر مستودی محور نداریم و۱۲ اکیپ ویژه در ۳۷ راهدارخانه دارای بارش شدید تر استان مستقر و خدمات شبانه روزی ارائه می نمایند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۰:۰۲

14 Jan 2020