:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> احتمال تشدید تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران/ آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۳۴۲۳
معاون ترامپ:

احتمال تشدید تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران/ آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در نشست حامیان رژیم صهیونیستی، ضمن تأکید بر احتمال تشدید تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران، گفت: «جهان می‌داند آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است».
احتمال تشدید تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران/ آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ نفر دوم دولت آمریکا که پیشتر در سفر به مونیخ ادعاهای تندی علیه ایران کرده بود، در جمع یهودیان حامی رژیم صهیونیستی در لاس وگاس هم اظهاراتش را تکرار کرده است.

به گزارش «جروزالم پست»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی در نشست سالیانه «ائتلاف یهودیان جمهوریخواه» در لاس وگاس «مایک پنس» در این نشست تاکید که که دولت آمریکا اجازه دستیابی به سلاح اتمی توسط ایران را قطعا نخواهد داد.

وی در ابتدای سخنانش گفت که ترامپ همین حالا هم ایران، اصلی ترین حامی تروریسم در جهان را در مدار توجه و هشدار قرار داده است. ما به سران ایران گفتیم که باید متوجه باشند که اکنون رئیس‌جمهور دیگری در کاخ سفید حضور دارد.

مایک پنس افزود: آنها به خاطر رفع فاجعه بار تحریم‌های هسته‌ای منابع بیشتری در اختیارشان قرار گرفته و در حال پیش رفتن به سمت تولید موشکهای بالستیک و سلاح اتمی هستند. بگذارید به شما بگویم که رئیس جمهور ترامپ هرگز به ایران اجازه تولید ایران سلاح هسته‌ای را نخواهد داد. این قول جدی ما به شماست.

معاون دونالد ترامپ با انتقاد از مواضع «ملایم و نرم» دولت باراک اوباما در قبال ایران، هشدار داده که «عوامل تروریستی ایران در جاهایی مانند لبنان، سوریه و نوار غزه» مانند قبل از آزادی عمل برخوردار نخواهند بود.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین از احتمال تشدید «تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران» توسط دولت دونالد ترامپ خبر داده است.

او بار دیگر به موضوع انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس هم پرداخت و گفت که دولت ترامپ در حال «بررسی و ارزیابی» این موضوع است.

پنس همچنین تاکید کرد که رئیس‌جمهور آمریکا «شخصا» به ایجاد صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان متعهد است.

معاون ترامپ البته توضیحی بیشتر درباره طرح رئیس‌جمهور آمریکا برای پیشبرد مذاکرات بین طرف صهیونیستی و فلسطینی ارائه نکرد.

وی البته گفت که «بگذارید به شما اطمینان بدهم که در ریاست جمهوری ترامپ، آمریکا فرایند مذاکرات را حمایت می‌کند و همانطور که رئیس‌جمهور گفت حصول به هر توافقی باید بین هر دو طرف انجام شود و بدون تردید هر دو طرف باید سازشهایی داشته باشند اما این را بدانید که دولت ترامپ هرگز بر سر امنیت دولت یهودی اسرائیل سازش نخواهد کرد».

او ادامه داد: «اگر جهان هیچ چیز دیگری را نداند این موضوع را به خوبی می‌داند که آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین «یهودی ستیزی» را محکوم کرد.

پنس گفت: «بگذارید خیلی صریح بگویم. ما خرابکاری و اقدامات افرادی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند به شدیدترین وضع ممکن، محکوم می‌کنیم. نفرت و یهودی ستیزی هیچ جایگاهی در آمریکا ندارد».

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۲:۳۹

5 Jan 2020