۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۴۴۱۳
فرمانده سپاه ناحيه لردگان دربازديد از مناطق سيل زده :

سپاه با تمام توان درکنار سيل زدگان است

فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: سپاه با تمام توان و امکاناتي که در اختيار دارد در کنار سيل زدگان و خانواده هاي داغديده خواهد بود.
سپاه با تمام توان درکنار سيل زدگان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان درحاشيه بازديد از مناطق سيل زده  روستاي سيد محمد از توابع شهرستان لردگان اظهار کرد: سيل خسارت سنگيني به روستاي سيد محمد وارد کرده و چهار نفر ازاهالي اين روستا جان خود را از دست داده اند.

وي افزود: سيل همچنين بيش از 20 واحد مسکوني را در اين روستا به کلي از بين برده و خسارات مالي زيادي به روستاييان وارد کرده است.

سرهنگ موسوي با تاکيد بر اسکان اضطراري گفت: براي  اسکان اضطراري خانواده هايي که خانه خود را از دست داده اند  مکان هاي همچون نمازخانه ها، پايگاه هاي بسيج ،  سالن هاي صالحين و سالن هاي ورزشي پيش بيني شده که افراد مي توانند جهت اسکان از اين مکان ها استفاده نمايند .
موسوي افزود: تمام نيروهاي گردان هاي عاشورا و گردان امام حسين (ع)،  نيروهاي بسيج و کادر از بدو حادثه در اين مکان حضور يافتند و با کمک نيروهاي امدادي هلال احمر، نيروي انتظامي، فرمانداري و ديگر ارگان هاي خدمات رساني در حال خدمت رساني به افراد حادثه ديده اين روستا هستند و تا پايان عمليات امداد و نجات و اسکان در کنار مردم خواهد بود.


گفتني است؛ در حادثه سيل در روستاي سيد محمد از توابع بخش منج از شهرستان لردگان چهار نفر مفقود و بيش از 18 نفر آسيب ديدند .
روستاي سيد محمد با بيش از 150 خانوار و تعداد بيش از 400 نفر ر جمعيت در فاصله 50 کيلومتري شهر لردگان قرار دارد.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۶:۴۸

1 Jan 2020