۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۰۴۵۳
امام جمعه موقت شهرکرد:

FATF سودي براي ملت ايران نخواهد داشت

امام جمعه موقت شهرکرد : توافق FATF پيرامون برجام ايجاد شده است،: توافق FATF سودي براي ملت ايران نخواهد داشت.
FATF سودي براي ملت ايران نخواهد داشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر ، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمي در نماز جمعه اين هفته شهرکرد ، اظهار کرد: پيوستن به FATF نگران‌کننده است؛ زيرا از يک طرف باعث مي‌شود افراد و ارگان‌هاي انقلابي که تحت کنترل و موردپسند دشمن نيستند، تحريم‌ شوند و از طرفي ديگر سبب مي‌شود مسائل مالي کشور کاملاً تحت اشراف کساني که خيرخواه و دوست ما نيستند قرار گيرد.

امام جمعه موقت شهرکرد عنوان کرد: به نظر مي‌رسد اين مسأله پيرامون برجام ايجاد شده است و مسؤولان در برنامه برجام مجبور شده‌اند مسائلي را بپذيرند، اما نبايد پنهانکاري شود و اگر مسأله‌اي پنهان است بايد براي ملت بازگو شود.

وي با اشاره به اينکه البته سياست پيچيده است و زير و بم دارد و بسياري از مسائل سياسي براي مردم کاملاً قابل‌لمس نيست، اما بايد مسائل شفاف بازگو شود و اگر دشمن از مسيري فشار وارد مي‌کند چه لزومي دارد موضوعي پذيرفته شود.

فاطمي با بيان اينکه ملت حامي دولت اسلامي بوده و نماز جمعه تريبوني براي بيان همه مسائل و انتقادات است، گفت: انتقاد بايد با لباس سپاس و بيان زحمات باشد که اين سياست رهبر عظيم‌الشأن اسلام است و اگر انتقادي مي‌شود، بيانگر انتظاراتي است که وجود دارد و اميد است با بيان انتقادات، اهتمام لازم براي رضايتمندي مردم انجام شود.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: در مورد مسأله حقوق‌هاي نجومي، جواب قانع‌کننده‌اي داده نشد و بايد با افرادي که اجحاف و زياده‌روي کرده بودند، برخورد مي‌شد که اين اقدام صورت نگرفت.

وي تصريح کرد: در مورد اينکه چرا بايد در زمينه مسائل نظامي مخارجي داشته باشيم و سرمايه‌گذاري شود،‌ زمزمه‌هايي به گوش مي‌رسد که اين موضوع سبب مکدر شدن مقام معظم رهبري شده است و با توجه به آيات قرآن کريم مسلمانان بايد سازوبرگ لازم در مقابل دشمن را داشته باشند تا دشمن از آنها بهراسد.

فاطمي اضافه کرد: ما با عربستان دوستي نداريم و چه لزومي دارد که در مقابل آن ملاحظه کنيم؛ زيرا مسؤولان عربستان غرور و تکبر بسياري دارند و در فاجعه منا حتي يک عذرخواهي از ملل آسيب‌ديده نکردند و اگر رابطه دوستي از طرف ما باشد و ما به سوي آنها برويم، حقير مي‌شويم که اين حقيرشدن در شأن ما نيست.

وي با اشاره به برگزاري دعاي عرفه و نماز عيدسعيد قربان در استان بيان داشت: راهپيمايي امروز در بيان انزجار از آل‌سعود و آل‌خليفه و اعتراض به آزار و اذيت آنها نسبت به مسلمانان صورت مي‌گيرد.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: مقام معظم رهبري در سخنراني خود از ملل مسلمان جهان مطالبه کردند که اعتراض خود نسبت به جنايات آل‌سعود را بيان کنند.


انتهاي خبر./1027 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۷:۰۱

28 Dec 2019