۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۹۱۱۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان هم به کمپين اسرائيل را بر مي چينيم پيوست:

پيام اصلي روز قدس مبارزه با رژيم صهيونيستي و آزادي قدس شريف است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: روزجهاني قدس روزي است که بايد به ابرقدرت‌ها فهماند که ديگر آنها نمي‌توانند در ممالک اسلامي پيشروي کنند و پيام اصلي روز قدس مبارزه با رژيم صهيونيستي و آزادي قدس شريف است.
پيام اصلي روز قدس مبارزه با رژيم صهيونيستي و آزادي قدس شريف است
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسيدن روز جهاني قدس، موسي انصاري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: روز جهاني قدس يادگار جاودان و به ياد ماندني حضرت امام (ره) بنيانگذار و معمار کبير انقلاب اسلامي است و خداوند را شاکر هستيم که اعلام اين روز از سوي حضرت امام (ره) يک نظام اسلامي مبتني‌بر تفکرات تعاليم اسلامي را پايه‌گذاري کرد.
 
انصاري در ادامه افزود: پيام اصلي روز قدس مبارزه با رژيم صهيونيستي و آزادي قدس شريف است و روز قدس همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است به گونه‌اي که در طول 38 سالي که از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذرد اين انقلاب همچنان شاداب‌تر به پيش مي‌رود، يکي از رويکردهاي جدي سياست خارجي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بعد از انقلاب اسلامي مسئله فلسطين و آزادي بيت‌المقدس قبله اول مسلمين بوده است
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هيچ چيز به اندازه انقلاب امام خميني رحمت الله عليه ‌ نتوانست ملت فلسطين را به هيجان آورد و احساسات آنها را برانگيزد و اميد را در دل‌هايشان زنده کند با پيروزي انقلاب اسلامي ايران، ما به خود آمديم و دريافتيم که امريکا و اسرائيل نيز قابل شکست هستند. ما فهميديم که با الهام از دين اسلام مي‌توانيم معجزه کنيم. از اين رو، ملت مجاهد فلسطين، انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران را به ديده تقدير مي‌نگرند و امام خميني رحمه‌الله را از رهبران جاويد تاريخ مي‌دانند.

وی گفت: در انديشه امام خميني رحمت الله عليه، صهيونيسم حرکتي بر ضداسلام و مسلمانان است و ايشان با نام‌گذاري روز قدس و تغيير اين مسئله از مقوله‌اي صرفا عربي به مقوله‌اي اسلامي، جهان اسلام را به وحدت در برابر خطر بزرگ اسرائيل فراخواند. در همين راستا، ايشان در تاريخ اول ارديبهشت سال 1358 فرمود: «بر مسلمين و بر دولت‌هاي اسلامي است که باهم متحد شوند و اين جرثومه فساد را از بن و بيخ برکنند بي‌شک، يکي از اثرات کليدي انقلاب اسلامي، ايجاد حس جمعي و وحدت اسلامي ميان مسلمانان جهان بود. در حقيقت، عملکرد فرافرقه‌اي و جهاني حضرت امام خميني رحمت الله عليه ‌ در سطح جهاني اسلام، به ويژه مسأله قدس شريف، موجب وحدت و هم‌دلي مسلمانان بر محور اسلام و آرمان‌هاي بلند اسلامي شده است.
 
وی در پايان از تمام مردم مسلمان و روزه دار انقلابي و ولايي شهرستان فارسان و مسلمين  جهان دعوت کردند که  همانند سنوات گذشته، امسال نيزدر راهپيمايي روز جهاني قدس، حضور حداکثري  داشته باشند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۰:۰۴

26 Dec 2019