۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۲۴۱۶۲

اتمام حجت رهبر انقلاب با دولتمردان/ دشمني دشمن تمام نشده است

به مناسبت فرا رسيدن هفته دولت هر ساله دولت ها ديداري با رهبر معظم انقلاب دارند كه دولت يازدهم در بحث گذشته اين ديدار را تجربه كرده اند .
اتمام حجت رهبر انقلاب با دولتمردان/ دشمني دشمن تمام نشده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛

آنچه كه در اين ديدار لازم است كه، به عنوان نقشه راه دولت در ادامه به آن بپردازد، بيانات حضرت امام خامنه اي در تبيين شناخت دشمن و دشمن بودن هميشگي آمريكا و اسرائيل با ملت ايران است .
رهبر معظم انقلاب در اين ديدار از كارهاي خوب دولت تقدير و تشكر كرد و فرمودند: اگر مي بينيد دشمن اندكي از دشمني كوتاه آمد دليل نمي شود اينگونه برداشت كنيم كه، دشمني آمريكا و اسرائيل تمام شده است .
آنچه از اين فرامين برداشت مي شود و مي توان تحليل كرد اينكه، دنيا ي غرب به سركردگي آمريكا در توافق هسته اي با ايران چاره اي جز توافق نداشتند والا دشمن، دشمني و كينه توزي خود را از دست نداد.
اينكه بعضي از منتقدان تندرو از توافق برداشت هايي دارند و عنوان مي كنند همه چيز برباد رفته است با بيانات رهبر انقلاب در اين ديدار در تناقض است و بهتر است كه منتقدان از رهبري الگو بگيرند .
اگر خداي ناكرده در بدنه دولت افرادي باشند كه برداشت كنند آمريكا دست از دشمني برداشته اين هم غلط است و مطئمن باشند كه تاكتيك دشمن عوض شده و نياز است كه نقشه دشمن را بهتر بشناسيم .

راهكار ديگري كه رهبر انقلاب در اين ديدار فرمودند : راه اندازي مسير سريع السير زئران علي ابن موسي الرضا(ع) است، تا بتوان سريع تر به زيارت اين امام همام شرف ياب شد چرا كه زيارت مرقد اين امام موجبات ترقي مادي و معنوي را فراهم مي كند .

رهبري هرچند از پائين آوردن نرخ تورم و جلوگيري از شتابزدگي سابق در روند افزايش قيمت ها تقدير و تشكر كرده اند ولي توقع داشتند كه نرخ تورم پائين تر بيايد و دولت با تدبير خود و بكار بستن اقتصاد مقاومتي رفاه بيشتري براي مردم فراهم كند .

اميد است كه دولت تدبير اميد اين ديدار و بيانات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه خود در ادامه نگاه كند و اين تدابير رابكار بندد و از اين موضوع الگو بگيرد كه اگر دولت هاي قبل به فرمايشات ايشان كاملاًً عمل مي كردند قطعاً روند و مسير پيشرفت بهتري براي آنها فراهم مي شد و كارنامه درخشان تري از خود برجاي مي گذاشتند .

انتهاي ياداشت1020ج /630 ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۴:۱۰

20 Jan 2020