۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۵۳۳۲
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

13 آبان سد محکمی مقابل طمع استکبار جهانی است

نصرت الله لطفی گفت:حضور حماسی مردم در 13 آبان سد مستحکمی در مقابل طمع استکبار جهانی برای منافع کشور است
13 آبان سد محکمی مقابل طمع استکبار جهانی است
به گزارش جهانبین نیوز نصرت الله لطفی، با بیان اینکه ۱۳ آبان یوم‌الله ماندگاری در تاریخ ایران اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی سه ویژگی بارز در خود جای داده است، اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی که استکبار ستیزی با الهام از آیات وحی بدست آمده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حرکت در مسیر استکبارستیزی را و نماد و اتم دشمنی‌های علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همیشه با استکبار در ستیز است ولی در این میان یک روز به عنوان نمادین انتخاب شده است.

لطفی با اشاره به حساسیت خاص مراسم ۱۳ آبان امسال گفت إن شاءالله با بصیرت و زمان‌شناسی مردم عزیز کشور همچون گذشته حضور همه اقشار را در صحنه خواهیم داشت که در همین راستا هماهنگی‌های لازم با همه استان‌ها، شهرستان‌ها، بخش‌ها و شهرها و .. صورت گرفته است.

به گفته وی با توجه به شرایط کنونی کشور و تصویب برجام، اکنون با دو پدیده مواجه هستیم یکی نااهلانی در درون کشور که بر این باورند با کدخدا باید کنار آمد که این یک انحراف از مسیر ارزشی‌مان است و دوم طمعی است که دشمن و در راس آن استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا برای نفوذ در کشور برای استعاره نظام دارد.

وی افزود: همچنان که در نه دی مردم برای نظام و باورهای دینی‌شان احساس خطر کردند که در تاریخ انقلاب بی‌بدیل بود، امسال هم یکی از آن سال‌هاست که مردم برای همیشه به دشمن بفهمانند باید از طمع نفوذ در ایران اسلامی دست بردارد.

نصرت الله لطفی، ویژگی دیگر مراسم انقلاب اسلامی سال جاری را مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان برشمرد و تأکید کرد: مراسم عمومی و بزرگداشت ایّام الله‌ها به گونه ای برگزار شود که زمینه ساز حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات باشد.

لطفی در بخش پایانی سخنانش با دعوت از مردم برای حضور در تظاهرات و تجمع‌های ۱۳ آبان گفت: قطعا همانطور که رهبری فرمودند، اتم استکبار آمریکا است و مردم همیشه در صحنه ایران با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس بار دیگر بصیرت خود را نشان خواهند داد که این مراسم در تهران در مقابل لانه جاسوسی شیطان بزرگ برگزار می‌شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۹:۵۲

1 Jan 2020