۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۷۲۳۲
جانشين دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر استان

يک مسئول بايد مقبول و محبوب باشد

يک مسئول بايد همانند شهيدان رجايي و باهنر مقبول و محبوب باشد تا ملت او را صادق نظام نامند و اين در سايه تقوا ، راستگويي و صداقت درعمل به وجود خواهد آمد.
يک مسئول بايد مقبول و محبوب باشد
به گزارش جهانبین نیوز، سيف الله مطلبي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر در هفته دولت اظهار کرد: اين دو شهید داراي چنان شخصيت ممتازی بودند که در مدت کوتاه خدمت خويش، در دل مردم جاي گرفتند و نام اين بزرگواران در تاريخ انقلاب به عنوان خدمتگزاران صديق نظام و مردم هميشه زنده و ماندگار شد.

مطلبي ادامه داد: شهادت رجايي و باهنر پيام بزرگي براي ما ايرانيان داشت و شناخت شهيد رجايي و باهنر بايد به عنوان يک اولويت دولتمردان محسوب شود.

وي افزود:شهيدان رجائي و باهنر از فرصت گرانبهائي که نظام جمهوري اسلامي در اختيار آنها قرار داد حداکثر استفاده را به نفع کشور و ملت به عمل آوردند و درحالي که در بالاترين مسئوليت‌هاي اجرائي نظام قرار داشتند متواضع‌ترين افراد جامعه بودند و با صداقت کامل به مردم خدمت کردند.

مطلبي در پايان با بيان اينکه شهيدان رجايي و باهنر الگوي ماندار و بي بديل خدمت به مردم هستند افزود:در هفته دولت اگر دولتمردان بتوانند همين ويژگي‌هاي شهيدان رجائي و باهنر را به درستي بشناسانند، مي‌توانند مطمئن باشند که حق هفته دولت را ادا کرده‌اند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۵۵

1 Jan 2020