۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۱۲۷۲
امام جمعه لردگان:

توجه به جايگاه ورزش را در حفظ و ارتقاي سلامت جسم و روح دانست

امام جمعه لردگان گفت: با توجه به نقش ورزش در حفظ و ارتقاي سلامت جسم و روح بر لزوم اهميت دادن و توجه ويژه به جايگاه آن در جامعه تاکيد کرد و گفت: با ترويج ورزش در جامعه، محيطي با نشاط و پر انرژي در جامعه خواهيم داشت.
توجه به جايگاه ورزش را در حفظ و ارتقاي سلامت جسم و روح دانست
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به اهميت دادن به مديريت مصرف و صرفه جويي در نعمت هاي الهي گفت: با شرايط کم آبي در شهرستان بايد شکر گذار اين نعمت الهي بود و با مديريت مصرف و نهادينه کردن فرهنگ صرفه جويي مي توانيم نقش بسزايي در گذر از بحران کم آبي موجود در شهرستان داشته باشيم.
وي در بخش ديگر سخنان خود افزود: امروزه دشمنان با سوءاستفاده از شبکه‌هاي مختلف ماهواره‌، اينترنت و شبکه هاي مجاز  سعي در کمرنگ کردن ارزش‌هاي اسلامي در بين مسلمانان دارند.
انصاري گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامي با استفاده از اين ابزار، عفت و حياي جوانان را نشانه گرفته اند.
خطيب نماز جمعه لردگان خاطرنشان کرد: امروز همه مي‌دانند كه فكر استكبار چيست، همه فكر آمريكا را كه رأس استكبار است خوانده‌اند. فكر اين‌ها، سلطه بر همه عالم است، به‌خصوص کشور ايران اسلامي .
امام جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود  با اشاره به اينکه آمريکايي‌ها در سال 43 با تصويب قانون کاپيتولاسيون به اين هدف دست يافته بودند، بيان داشت: امروز نيز با بدعهدي‌هاي خود در برجام در تلاش هستند براي حرکت نظام جمهوري اسلامي ايران مانع‌تراشي کنند.
انصاري ادامه داد: امام خميني (ره) در مقابل اين قانون ظالمانه فرياد كشيد. و ايستاد و فرياد خفته ملت ايران را به گوش همگان رساند. و ملت ايران را که خيلي از آحاد مردم اطلاع هم نداشتند آگاه کرد و در مقابل اين قانون ننگين آمريکا و استکار ايستاد  لذا بلافاصله امام (ره) را دستگير كردند و به تركيه تبعيد كردند.

خطيب نماز جمعه لردگان، به روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۳۹۵ ششمين رزمايش فدائيان حريم ولايت نيروى هوائى ارتش جمهورى اسلامى با اعلام رمز «يا حسين‌بن على» اشراه کرد گفت:  اين رزمايش با شركت انواع هواپيماهاى شكارى رهگير، شكارى بمب‌افكن، ترابرى نيمه‌سنگين و سبك، هواپيماهاى ارتباطى و شناسايى، سوخت‌رسان و انواع پهپادها در منطقه عمومى اصفهان به مدت سه روز ادامه داشت و در آن بخشى از توان نيروى هوايى ارتش در صيانت و دفاع از حريم هوايى ميهن اسلامى به نمايش گذاشته شد.
وي افزود: امام خمينى(ره) در اين خصوص در زمان دفاع مقدس گفت: «شجاعت و رشادت‌هاى‌ بى‌نظير نيروى هوايى و هوانيروز و خلبانان دلاور در نفوذ به اعماق خاك دشمن و رويارويى با مدرن‌ترين امكانات اهدايى استكبار به صداميان و دفاع از حريم هوايى كشور نشانه تعهد، عشق و ايمان آنان به خدا و اسلام و ميهن اسلامى است.
انتهاي پيام 630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۱۶

21 Jan 2020