۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۵۲۳۲
معاون فرهنگي اجتماعي سپاه بروجن:

اکران فيلم هاي مطرح روز در سينما راوي بروجن/ظرفيت 300 نفري براي تماشاي فيلم

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه بروجن ضمن بيان اين که فيلم هاي مطرح کشوري هر روز در سينما راوي اکران مي شود، افزود: سانس هاي گروهي از تخفيفات ويژه اي در اين سينما برخوردار است.
اکران فيلم هاي مطرح روز در سينما راوي بروجن/ظرفيت 300 نفري براي تماشاي فيلم
به گزارش جهانبین نیوز، محسن ملک محمدي در گفت و گو با کلار، سينما را به عنوان يک شاخصه فرهنگي در جامعه دانست و گفت: سينما در بخش هاي مختلف فرهنگ سازي، اوقات فراغت و مباحثي که مربوط به فرهنگ است جايگاه خاص خود را دارد.

وي با بيان اين که سالن سينماي راوي بروجن در راستاي انجام برنامه هاي فرهنگي اقدام به اکران فيلم هاي روز کشوري مي کند، افزود: مردم شهرستان بروجن هميشه از ظرفيت هاي فرهنگي به نحو مطلوب استفاده مي کنند.

ملک محمدي ضمن بيان اين که در سينما راوي بروجن فيلم هاي مطرح روز اکران مي شود، افزود: اين سينما مجهز به سيستم اطفاء حريق، بوفه، سيستم گرمايشي و سرمايشي و به روزترين امکانات است.

ملک محمدي با اشاره به اين که سينما راوي بروجن هر روز با تخفيفات ويژه پذيراي علاقه مندان است، افزود: سانس هاي گروهي، مدارس، ارگانهاي مختلف و ...از تخفيفات ويژه اي برخوردار است.

ظرفيت ۳۰۰ نفري براي تماشاي فيلم

وي ضمن بيان اين که فيلم هاي در حال اکران هر روز ساعت ۱۹ در سينما راوي بروجن به نمايش در مي آيد، گفت: شهروندان براي تهيه بليط مي توانند به سالن سينماي راوي واقع در فرهنگي اجتماعي سپاه مراجعه کنند.

ملک محمدي ظرفيت سالن سينماي راوي بروجن را ۳۰۰ نفر اعلام و خاطر نشان کرد: هم اکنون فيلم ويلايي ها در اين سينما هر روز يک نوبت از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در حال اکران است.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه بروجن با بيان اين که اکران فيلم‌هاي کشوري در سينما راوي با استقبال مردم مواجه شده است، افزود: تلاش مي کنيم تا مردم از تماشاي فيلم هاي مطرح لذت ببرند.

ملک محمدي با اشاره به سينما و اثرگذاري آن در ابعاد مختلف، تصريح کرد: فضاي مطلوب سينما مانع از گرايش جوانان به سمت ماهواره و شبکه هاي مخرب اجتماعي مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۷:۴۶

27 Dec 2019