۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۹۲۰۲
با هدف آزادي زندانيان جرائم غير عمد/

جشن گلريزان در شهرستان لردگان برگزار شد

مدير کل زندانها و اقدامات تاميني و تقويتي استان چهار محال و بختياري گفت: 55 نفر از زندايان جرائم غير عمد از اين شهرستان در ايام عيد سعيد فطر آزاد و به کانون گرم خانواده خود بر مي گردند.
جشن گلريزان در شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان،  حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در حاشيه اين مراسم گفت: برگزاري اينگونه مراسمات فرصتي مغتنم براي ترويج فرهنگ ايثار، انفاق و زمينه‌ساز تحکيم بخش فرهنگ مشارکت در جامعه است.

وي با بيان اينکه جشن گلريزان نمادي از نوع‌ دوستي نيکوکاران نسبت به ديگران است، افزود: مسلما هرکسي در راه خدا و راه خير سرمايه گذاري کند چندين برابر آن سود معنوي و مالي به دنبال دارد.

حجت الاسلام انصاري تصريح کرد: کمک به زندانيان جرائم غير عمد باعث دوري خانواده هاي انها از انواع معضلات اجتماعي خواهد شد.

وي خاطر نشان کرد: اميدواريم بتوانيم با حضور و مشارکت خيران در جشن گلريزان امسال، گامي موثر در آزادي زندانيان جرائم غيرعمد شهرستان برداريم.

سيد عبدالرحمان توفيقيان مدير کل زندانها و اقدامات تاميني و تقويتي استان  نيز در اين جشن بزرگ که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لردگان برگزار گرديد گفت: در واپسين روزهاي ماه مبارک رمضان شاهد برگزاري جشن هاي گلريزان در سطح استان هستيم که امروز در جشن گلريزان شهرستان لردگان مردم نوع دوست و خيرين شهرستان توانستند برگ زريني ديگر به افتخارات اين شهرستان بيافرينند و مبلغ يک ميليارد و 450 ميليون ريال جمع آوري گرديد و با اين کمکها حدود 55 نفر از زندانيان جرائم غير عمد از اين شهرستان در ايام عيد سعيد فطر آزاد و به کانون گرم خانواده خود بر مي گردند و چرخه زندگي خود را شروع خواهند کرد .

 رمضان ابراهيم محمدي رئيس زندان شهرستان لردگان نيز در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان،گفت :جشن گلريزان به منظور جمع آوري کمک هاي  مردمي خيرين و نوع دوست شهرستان  لردگان در طليعه فرارسيدن عيد بزرگ مسلمانان عيد سعيد فطر در شهرستان لردگان بر گزار گرديد تا با کمکهاي نقدي خيرين عزيز، زندانيان جرائم غير عمد شهرستان آزاد شوند.

محمدي افزود: در سال گذشته با کمکهاي خيرين شهرستان و ستاد ديه استان 24 زنداني جرائم غير عمد، با مبلغ دو ميليارد و 350 ميليون ريال آزاد کرديم و امسال هم با همت خيرين و مردم شهرستان ان شا الله اين کار خداپسندانه را خواهيم داشت.

انتهاي پيام1022ج /630 ل

 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۱۷

8 Jan 2020