۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۴۲۵۲
براي ارائه خدمات به مردم روستاي بيراهگان صورت مي پذيرد

آغاز اردوهاي جهادي در روستاهاي کوهرنگ

مسئول هماهنگ کننده اردوهاي جهادي قرارگاه جهادي صاحب‌الامر گفت: اردوهاي جهادي در شهرستان کوهرنگ و بختياري از 12 شهریور آغاز مي‌شود.
آغاز اردوهاي جهادي در روستاهاي کوهرنگ
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر،مسئول هماهنگ کننده اردوهاي جهادي قرارگاه جهادي صاحب‌الامر گفت: با توجه به برنامه‌ريزي هاي صورت گرفته از روز پنجشنبه 12 شهريور، اردوهاي جهادي در منطقه صعب العبور، روستاي بيراهگان شهرستان کوهرنگ آغاز مي‌شود.
 
عبدالله دارايي افزود: ساخت مسجد روستاي بيراهگان و ارائه خدمت در زمينه‌هاي بهداشتي، علمي و فرهنگي از جمله مهم‌ترين اهداف برپايي اين اردوي جهادي در مناطق دور افتاده شهرستان کوهرنگ است و تا 19 شهريورماه جاري ادامه دارد.
 
دارايي بيان داشت: با توجه به سخت‌گذر بودن مسير ترجيح داديم فقط از توان جهادگران مرد استفاده کنيم و در اين اردو از وجود خانم‌ها استفاده نشده‌ است بيش از 40 جهادگر در اين اردوي جهادي شرکت مي‌کنند.
 
مسئول هماهنگ کننده اردوهاي جهادي قرارگاه جهادي صاحب‌الامر گفت: در سال‌هاي گذشته هم ما اردوهاي جهادي را در استان چهارمحال و بختياري برگزار کرده‌ايم و در سال جاري يکي از روستاهاي محروم شهرستان کوهرنگ در اين استان را براي ارائه خدمت در نظر گرفته‌ايم.

 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۰۹

20 Feb 2020