۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۱۸۱۲
سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

گام هاي مانده به کربلا شور حسيني را در اردل طنين انداز مي کند

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: مراسم اربعين با حضور دلدادگان حسيني در سراسر اين شهرستان برگزار مي شود.
گام هاي مانده به کربلا شور حسيني را در اردل طنين انداز مي کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با تسليت ايام اربعين حسيني و با بيان اين که مراسم ايام ماه محرم با حضور پر شور سوگواران عزاداران حسيني، با شکوه خاصي در نقاط مختلف شهرستان اردل برگزار شد، اظهار داشت: براي برپايي هر چه با شکوه ترشدن مراسم سوگواري اربعين حسيني در اين شهرستان برنامه ويژه ‌اي تدارک ديده شده است.

بهرامي با اشاره به اين که در اربعين حسيني همه مساجد، تکايا و حسينيه ‌هاي شهرستان اردل شاهد برگزاري مراسم سوگواري است، تصريح کرد: براساس برنامه ‌ريزي ‌هاي انجام شده مراسم اربعين حسيني در بيش از ۶۰ نقطه شهري و روستايي اين شهرستان در مساجد، تکايا و امامزادگان با حضور پرشکوه مردم برگزار مي شود.

وي افزود: مراسم محوري اربعين حسيني با حضور هيئت هاي مذهبي روز يکشنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۹ صبح از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) تا گلزار شهدا برگزار مي شود.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل با تأکيد به اهميت روز اربعين حسيني (ع) گفت: روز اربعين حسيني مايه جاودانگي و ماندگاري نهضت امام حسين (ع) است و در اين روز پرچم ظلم سرنگون و پرچم عدالت برافراشته شد و وظيفه ما اين است که اين روز را بزرگ بشماريم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۶:۰۹

1 Feb 2020