۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۲۶۶۹۲
جانشين ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان:

انعکاس تاثير تفکّر بسيجي، از آرمان‌هاي اصيل انقلاب است

جانشين ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان گفت: انعکاس تاثير تفکّر بسيجي، از آرمان‌هاي اصيل انقلاب است.
انعکاس تاثير تفکّر بسيجي، از آرمان‌هاي اصيل انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما نشست شوراي قشر بسيج فرهنگيان سامان با حضور جانشين ناحيه مقاومت بسيج شهرستان، مسئول بسيج فرهنگيان شهرستان و نيز اعضاي شوراي قشر بسيج فرهنگيان در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهر سامان، برگزار شد.

در اين نشست، شوراي قشر بسيج فرهنگيان با حضور مسئولين بسيج شهرستان و کارشناسان عرصه فرهنگ، تربيت و آموزش، در خصوص اهميت و ضرورت موضوع فکر و انديشه از منظر آيات و روايات، طرح مباحث نقلي و عقلي، نقش تربيتي آموزش و پرورش در خانواده و مدرسه و آموزش مباحث تصميم‌سازي تبادل نظر و انديشه شد.

مهرداد رحيمي در خصوص اهميت و ضرورت تشکيل نشست شوراي قشر بسيج فرهنگيان سامان گفت: با توجه و اهتمام به منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقوله تفکر بسيجي، بايد در نظر داشت، اعتقاد به اين مسئله که تفکر بسيج بايد در جامعه طنين‌انداز و پياده شود، راه را براي پيمودن قله‌هاي ترقي و پيشرفت همه‌جانبه در مملکت اسلامي‌مان فراهم مي‌کند.

رحيمي افزود : انعکاس تاثير تفکّر بسيجي، از آرمان‌هاي اصيل انقلاب است که مي‌طلبد همواره مدنظر و توجه مسئولين باشد و در راه اين خط فکري قدم بردارند و تلاش مضاعف خود را معطوف به پرورش تفکر بسيج و بسيجي در تمام سطوح مديريتي، اجتماعي و حتي فردي جامعه کنند.

وي در خصوص تلاش براي عملياتي کردن تفکر بسيج و بسيج در جامعه گفت: هرچه تفکر بسيجي در جامعه عملياتي‌تر باشد، آن جامعه در پيمودن راه سعادت و پيشرفت موفق‌تر عمل خواهد کرد، لذا اين مهم، مسئوليت متوليان امور تعليم و تربيت، در مدارس رادوچندان مي‌نمايد.

رحيمي، در ادامه، گسترش فرهنگ تربيت و آموزش در بين فرهنگيان، انعکاس تاثير تفکر بسيجي در تعليم و تربيت و نيز حفظ انسجام شوراي قشر بسيج فرهنگيان را از جمله اهداف برگزاري اين نشست برشمرد.

وي ترويج فرهنگ بسيجي، تعامل با محيط اطراف و نيز تعامل در راستاي هم‌افزائي در بين فرهنگيان شهرستان را از ديگر اهداف برگزاي شوراي قشر بسيج فرهنگيان، در اين شهرستان عنوان کرد.

در اين نشست، از برخي متوليان و اعضاء شوراي قشر بسيج فرهنگيان شهرستان سامان تقدير شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۳:۱۳

23 Jan 2020