۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۱۹۰۲

شجره طیبه بسیج در عرصه های فرهنگی، رزمی و سازندگی بیش از پیش تقویت شود

پدر شهید مدافع حرم محمد قاسمی گفت: امام خمینی(ره) با اندیشه های پر توان و پر فروغ آینده را به درستی می دید و ابتدای به این انقلاب پرداخت و شجره طیبه بسیج را در جامعه تشکیل داد، بیان داشت: تمامی توطئه و فتنه های انقلاب توسط افراد بسیجی و انقلابی سرکوب و موجب سرنگونی حکومت های زیادی در جهان شدند .
شجره طیبه بسیج در عرصه های فرهنگی، رزمی و سازندگی بیش از پیش تقویت شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سامان ما ، پدر شهید مدافع حرم محمد قاسمی در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم شهرستان سامان با بیان اینکه در آیات قرآن کریم آیاتی با محوریت بسیج فروان می یابیم, اظهار داشت: در آیه از این ایات خداوند می فرماید رسولی را فرستادیم تا مردم را به پرستش خدا دعوت و از طاغوت دوری کنند.

محمد قاسمی با بیان اینکه این آیه از قرآن دو نظام سیاسی را در جامعه معرفی می کند ، بیان داشت: این آیه قرآن در عینت جامعه گروهی که موافق نظام هستند وبرای دفاع از آن جان فشانی دارند و این گروه شامل افراد بسیجی است که با افراد که مخالف نظام با استکبار گران و طاغوت مخالفت و مبارزه دارند.

وی با اشاره بر اینکه درصد سال اخیر اگر به نهضت های اسلامی نیم نگاهی داشته باشیم می بینیم که همه شکست خورده اند ، عنوان کرد: دلیل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی وجود نیروی های مسلح, آزموده و دوره دیده بوده است.

محمد قاسمی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با اندیشه های پر توان و پر فروغ آینده را به درستی می دید و ابتدای به این انقلاب پرداخت و شجره طیبه بسیج را در جامعه تشکیل داد، بیان داشت: تمامی توطئه و فتنه های انقلاب توسط افراد بسیجی و انقلابی سرکوب و موجب سرنگونی حکومت های زیادی در جهان شدند .

وی با اشاره بر اینکه بسیجیان صحنه های درخشان با بازو های نظامی و توامند در حکومت اسلامی افریده اند، اذعان داشت: شجره طیبه بسیج را باید بیش از بیش تقویت و همه صحنه های نبرد رزم با اسلحه ، فرهنگ و سازندگی حضور با شکوهتر از همیشه داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۰:۲۶

3 Feb 2020