۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۳۹۸۲
فرمانده حوزه مقاومت بسيج فرادنبه:

يادمان شهداي گمنام فرادنبه احداث مي شود

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام سجاد (ع) فرادنبه از احداث يادمان شهداي گمنام اين شهر در آينده نزديک خبر داد.
يادمان شهداي گمنام فرادنبه احداث مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، سروان پاسدار بهنام ربيعي در نخستين نشست هيئت امناي شهداي گمنام فرادنبه که در دفتر امام جمعه اين شهر برگزار شد با ابراز خرسندي از استقبال بي‌نظير مردم و حضور پرشور آنان در مراسم تشييع شهداي گمنام، اظهار داشت: اين تشييع باشکوه به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) حال و هواي ديگري بخشيد.

وي با اشاره به جايگاه والا و ارزشمند شهدا اظهار داشت: درک مقام شهيد از توان و ظرفيت فهم ما خارج است و تنها منبع وحي الهي مي تواند شمه‌اي از اين مقام را براي ما بازگو مي‌کند.

ربيعي گفت: زنده نگهداشتن ياد و نام شهدا و الگوسازي از شخصيت و سيره زندگي و حماسه ايثارگرانه آنها، بخشي از وظايف جامعه نسبت به شهدا بوده که بايد براي اداي آن تلاش کنيم.

وي با اشاره به اينکه دو شهيد گمنام به عنوان منبع الهام و چراغ هدايت در شهر فرادنبه به خاک سپرده شده اند، گفت: امروز تصميماتي در خصوص ساخت و ساز يادمان شهدا و همچنين برنامه هاي فرهنگي اتخاذ شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج فرادنبه همچنين از برگزاري مراسم يادبود شهداي گمنام خبر داد و گفت: اين مراسم عصر روز پنج شنبه ۳۱ فروردين در محل تپه نور و در کنار قبور مطهر شهداي گمنام برگزار مي شود.

وي اضافه کرد: شهدا سعادتمندان و پاکبازاني هستند که در ميدان جهاد از مرگ واهمه‌اي ندارند و نصرت حق، ياري دين خدا و جهاد با دشمنان را فوز عظيم مي‌دانند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۵۰

2 Jan 2020