۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۹۹۲۲
در چهارمحال و بختیاری

امکان اشتغال 2000 نفر در طرح مشاغل خانگی فراهم شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری از اجرایی طرح نوین الگوی مشاغل خانگی به‌صورت پایلوت در استان خبر داد؛ و هدف از این طرح یک کار متفاوت در حوزه اشتغال به‌خصوص مشاغل خانگی می‌باشد.
امکان اشتغال 2000 نفر در طرح مشاغل خانگی فراهم شد
وحید خلیلی اردلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حاشیه سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهان‌بین نیوز گفت: طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در 9 استان به‌صورت پایلوت طرح اجرا می‌شود و استان چهارمحال بختیاری هم یکی از این 9 استان می‌باشد.
 
وی تصریح کرد: هدف از این طرح درواقع یک کار متفاوت در حوزه اشتغال می‌باشد به‌خصوص مشاغل خانگی و رویکرد طرح هم به این‌گونه می‌باشد که اول مزیت‌های همه شهرستان‌ها انتخاب‌شده و گام بعد متقاضیان آموزش داده می‌شوند.
 
خلیلی بیان داشت: از همه مهم‌تر برای فروش محصولات افراد اقدامات بسیار متنوعی انجام‌شده هم در سطح ملی هم در سطح استانی، سه مرحله در برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم خوشبختانه مزیت‌ها به تفکیک شهرستان‌ها انتخاب شدند.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از مردم استان تقاضا داریم که در سامانه ثبت‌نام کنند 2000 نفر هم سهمیه استان می‌باشد بعدازاینکه فرآیند ثبت‌نام تمام‌شده ما متقاضیان را شناسایی و پالایش می‌کنیم و به‌صورت کاملاً رایگان آموزش داده می‌شوند و اتفاق کاملاً متفاوت این طرح این است که برای فروش محصولشان اقدامات زیادی انجام‌شده ازجمله از برندهای مختلف استانی و ملی برای خرید محصول استفاده‌شده است.
 
خلیلی ادامه داد: علاقه‌مندان متقاضی راه‌اندازی کسب‌ و کارهای خانگی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Inhb.ir و jchb.ir و تماس با شماره 33380890- 038 مربوط به دبیرخانه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۱:۰۱

26 Dec 2019