۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۳۵۲۲
امام جمعه لردگان؛

دولت بايد همچون، حضرت علي(ع) براي محرومين دل بسوزاند

امام جمعه لردگان گفت: خدمت صادقانه و تلاش براي رفع مشکلات مردم همواره بايد هدف همه مسئولين باشد همانگونه که حضرت علي(ع) براي محرومين دل مي سوراند.
دولت بايد همچون، حضرت علي(ع) براي محرومين دل بسوزاند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در بخش اول خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: کسي که دنبال گناه و ظلم است آرامش و وجدانش ناراحت است، همه با تقوا باشيم و اگر سعادت خود را مي خواهيم خير و سعادت در اطاعات و بندگي خداست.

انصاري ضمن تسليت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضور اجتماعي و سياسي حضرت زهرا(س) در جامعه و رعايت شئونات حجاب و عفاف، الگويي براي زنان مسلمان است كه نشان مي‌دهد نه تنها حجاب و عفاف مانعي در برابر حضور اجتماعي و سياسي زنان نيست بلکه با رعايت آن مي‌توان حضوري اثرگذارتر در جامعه داشت و با هويت انساني خود، اثربخشي اجتماعي و سياسي داشت.


دولت بايد همچون، حضرت علي(ع) براي محرومين دل بسوزاند
حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود، با اشاره به فضيلت خدمت به مردم و رسيدگي به محرومين گفت: خدمت صادقانه و تلاش براي رفع مشکلات مردم  همواره بايد هدف همه مسئولين باشد، مديران دستگاه هاي اداري بايد با استعانت از خدا و با هدف رضايت مندي باري تعالي امور محوله را به سر انجام برسانند و اين تنها راه موفقيت و سعادت است.

وي افزود: دولت واقعاً بايد با تمام قدرت، آن‌طوري كه علي عليه السلام براي محرومين دل مي‌سوزاند، اين هم با تمام قدرت دل بسوزاند براي محرومين.
خطيب جمعه لردگان بيان داشت: مسؤولان گزارش دهند چه كارهايي براي اقتصاد مقاومتي انجام دادند و فقط شعار ندهند چون مردم هميشه در صحنه ايران بيداراند و مي بينند دولت چه اقداماتي تا کنون برايشان انجام داده اند.

امام جمعه لردگان با اشاره به هفته احسان و نيكوكاري‌‌ گفت: بالاترين عبادت، خدمت به محرومين جامعه است و وظيفه ما و همه دست‌اندركاران است كه به اين مردم خدمت كنيم و در غم و شادي و مشكلات آنان شريك باشيم كه گمان نمي‌كنم عبادتي بالاتر از خدمت به محرومين وجود داشته باشد.

انصاري ضمن تقدير و تشکر از نيروهاي کمييته امداد گفت: كميته امداد امام خمينى(ره) در ۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷ هجرى شمسى به فرمان امام خمينى(ره)  تشكيل شد و اين نهاد براى ايجاد رفاه و برقرارى تسهيلاتى در امر كمك‌رسانى به محرومان جامعه داير شد.

اهميت منابع طبيعي
انصاري به بيان اهميت منابع طبيعي از ديدگاه اسلام پرداخت؛ ضرورت حفاظت و صيانت از منابع طبيعي يک وظيفه همگاني، ملي و اسلامي است که بايد با تعهد، تخصص و تلاش بيشتر در جهت حفاظت از منابع عظيم خدادادي گام برداريم.
وي در ادامه افزود: با فرهنگ سازي و تبيين فرهنگ و تحقق فرمان مقام معظم رهبري مي توان از اين نعمت بزرگ حفاظت و صيانت کرد و با برنامه ريزي دقيق و استفاده از توان و امکانات موجود در جلوگيري از نابودي منابع طبيعي قدم برداريم.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۲۳

30 Dec 2019