۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۹۵۷۲
معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رواج مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان یکی از ابزارهای جنگ نرم است

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان درحال گسترش است و این موضوع به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم در کشور مطرح شده است.
رواج مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان یکی از ابزارهای جنگ نرم است
مهران مرادی معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متاسفانه مصرف مواد مخدر صنعتی در بین جوانان درحال گسترش است و این موضوع به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم در کشور مطرح شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع می‌تواند برای کشور بسیار خطرناک باشد ادامه داد: رواج این نوع از مواد مخدر به عنوان زنگ خطر و هشداری برای مسئولین و مردم مطرح است.

مرادی استفاده از کل ظرفیت‌های مردم، رسانه‌ها، مساجد، سمن‌ها و مساجد را برای مبارزه با مواد مخدر لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: در این بین رسانه‌ها و خصوصا صدا و سیما می‌تواند برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی خانواده‌ها بسیار کارگشا باشد و در این راستا با آموزش خانواده‌ها در خصوص آثار سوء مصرف مواد مخدر راه را بر نقشه های دشمنان ببندد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با انتقاد از نبود کلیپ‌های پویانمایی با موضوع مواد مخدر در برنامه‌های صدا و سیما تاکید کرد: برنامه‌های اینچنینی می‌تواند در فرهنگ‌سازی برای خانواده‌ها و جوانان موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید با ناامن کردن مینه فعالیت برای قاچاقچیان یکی از راه‌های بارزه با این افاراد است یادآور شد: این کار نیز همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد و باید همه با هم دست به دست هم دهیم و این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۴۸

7 Mar 2020