۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۲۰۵۶۲
همزمان سی و ششمین فجر پیروزی/

گشایش نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد گفت: نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد، ۲۲ عکس بسیار ویژه، از صحنه‌های ارزشمند و به یادماندنی مربوط به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
گشایش نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز بهروز محمدپور دهکردی تأکید کرد: این نمایشگاه، مجموعه‌ای بسیار زیبا، از عکس‌های "مرحوم نادر صبوری"، از هنرمندان پیشکسوت استان چهارمحال و بختیاری، بوده که همزمان با حرکت‌های مردمی علیه نظام ستمشاهی گرفته شده و به یادگار مانده است.

وی افزود: نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد، با مضمون محدود عکس‌های ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در چهارمحال و بختیاری، دایر می‌شود.

محمدپور دهکردی تصریح کرد: این برای نخستین بار است که در استان چهارمحال و بختیاری، نسبت به گشایش و به نمایش گذاشتن نمایشگاه عکس ویژه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اقدام می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد، ۲۲ عکس بسیار ویژه، از صحنه‌های ارزشمند و به یادماندنی مربوط به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد، همزمان سی و ششمین فجر پیروزی، در نگارخانه "شهید شهرانی" چهارمحال و بختیاری، واقع در ساختمان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در بولوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، گشایش می‌یابد.

محمدپور دهکردی از فعالیت نخستین نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد، تا ۲۲ بهمن امسال خبر داد و بیان داشت: علاقمندان به هنر عکاسی، به ویژه عکس‌های انقلابی و تمامی قشرهای مختلف مردمی، به خصوص جوانان، می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۱۲

8 Feb 2020