۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: علاوه‌بر اينکه شهروندان بايد به حضور پرشور و گسترده در انتخابات توجه ويژه‌اي داشته باشند، بايد براي شناسايي افراد اصلح نيز از قبل برنامه‌ريزي کنند تا مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي قوي و کارآمدي در دوره آينده داشته باشيم.
حضور مردم در صحنه انتخابات، موجب عزت و اقتدار نظام است/ بي‌دقتي در انتخاب فرد اصلح، تبعات ناگواري به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري امام جمعه لردگان، اضافه کرد: براي انتخاب افراد اصلح معيارهاي زيادي وجود دارد و از جمله اين معيارها در خط امام راحل بودن و پشتيباني از ولايت‌فقيه، کارآمدي و تصميم براي خدمت‌رساني بيشتر و بهتر به ويژه براي محرومان است.
وي افزود: بي‌دقتي در انتخاب فرد اصلح، تبعات ناگواري به همراه دارد و باید از دامن زدن به موضوعات قوم‌گرايي و طايفه‌گرايي خوداري كرده و مردم و کانديداها اخلاق انتخاباتي را رعايت کنند، چون قوم‌گرايي و طايفه‌گرايي در اسلام جايگاهي ندارد و کانديداها بايستي به اين مسئله توجه كرده و به آن دامن نزنند.

خطيب نماز جمعه لردگان گفت: مسئله انتخابات آينده از اهم اموري است که مسئوليت آن با همۀ ماست و توجه داريد که دشمنان اسلام در نظر دارند کاري بکنند که انتخابات درست صورت نگيرد ولي شما بايد تمام قدرت‏‌تان را صرف کنيد که این انتخابات همانند انتخابات‌های سال‌های گذشته به خوبي انجام شود چراکه انتخابات محکي هم براي خودتان است که ببينيد آيا مي‌‏خواهيد انتخاب اصلح بکنيد براي خودتان، يا براي اسلام؟ انتخاب اگر براي خود من باشد، شيطاني است و اگر براي اسلام باشد الهي است.

انصاري در پايان به فريبکاري‌هاي آمريکا اشاره کرد و گفت: تاکنون آمريکا يک کلام حرف راست نزده و ما در مسئله برجام به تعهد‌هاي خود عمل کرديم حالا آنها بهانه مي‌آورند و هر روز يک حيله و تحريمي را بکار مي‌برند و ديگر اعتمادي به آن نيست و تنها راه مقابله با او پيروي از منويات مقام معظم رهبري و عمل کردن به اقتصاد مقاومتي است.

نماز جمعه اين هفته لردگان  با حضور پرشور مردم نمازگزار در مصلاي بزرگ اولي‌الامر لردگان برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۴۴

30 Dec 2019