۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۱۴۵۲
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش الی بیت المقدس با شعار عاشقان حسینی سیزده و چهاردهم آبان‌ماه در چهارمحال و بختیاری همزمان با پنج نقطه در میهن اسلامی با رمز یاحسین (ع) برگزار می‌شود.
برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در چهارمحال و بختیاری
سردار رضامحمد سلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس با شعار عاشقان حسینی سیزده و چهاردهم آبان‌ماه در چهارمحال و بختیاری همزمان با پنج نقطه در میهن اسلامی با رمز یاحسین (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با حضور ۲۶ گردان بیت المقدس، ۸ گردان کوثر بسیج خواهران، دانش آموزان و... برگزار می‌شود؛ افزود:در روز اول رزمایش، استقرار در محل رزمایش، اجرای برنامه فرهنگی معنوی متناسب با این ایام و  برگزاری نماز جماعت دعای کمیل و اجرا و جمع‌بندی کلاس‌های عملی بازآموزی و آموزش‌هایی که در طول سال صورت گرفته را داریم و در پایان برنامه آزمونی برگزار می‌شود.

سردار محمدسلیمانی ادامه داد: در روز دوم رزمایش صبحگاه مشترک با حضور گردان‌های عاشورا، گردان‌های رزمی، گردان‌های بیت المقدس، کوثر و خانواده شهدا برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری انجام رزمایش تاکتیکی و دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین رزمایش امدادی دو مرحله رزمایش شبانه و... را از دیگر برنامه‌های این رزمایش عنوان و تاکید کرد: اهداف رزمایش الی بیت المقدس تمرین عملی خوداتکایی گردان‌ها، آشنایی با عملیات‌های گوناگون، تمرین زندگی در شرایط سخت ایجاد روحیه شهادت‌طلبی گذشت و ایثار در شرایط مختلف و تداعی حال و هوای جبهه و رزمنده‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این رزمایش نمادین، حرکتی موثر برای تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۳:۱۰

11 Jan 2020