۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۲۶۴۱۲
امام جمعه بروجن در مراسم گراميداشت حماسه 9 دي:

مهمترين هدف "فتنه 88" استحاله انقلاب اسلامي بود

امام جمعه بروجن با بيان اين که هدف عمده فتنه سال 88 استحاله انقلاب اسلامي بود، گفت: هدف فتنه 88 اين بود که حاکميت شيعه باشد اما شيعه اي که در مقابل استکبار جهاني مي ايستد و در حمايت از مظلومين عالم مي کوشد نباشد.
مهمترين هدف "فتنه 88" استحاله انقلاب اسلامي بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت السلام رضا سعادت فر صبح امروز در مراسم گراميداشت "حماسه ۹ دي" در مسجد حاج کرامت بروجن با بيان اين که فتنه سال ۸۸ از جمله فتنه هايي بود که عقبه محاسباتي بسيار دقيقي داشت، گفت: شايد در هر کشوري اگراين فتنه اجرا مي شد که مدلهاي خفيف تر آن در برخي از کشورها اجرا شد آن کشور را از پا در مي آورد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که هدف عمده فتنه سال ۸۸ استحاله انقلاب اسلامي بود، گفت: هدف فتنه ۸۸ اين بود که حاکميت شيعه باشد اما شيعه اي که در مقابل استکبار جهاني مي ايستد و در حمايت از مظلومين عالم مي کوشد نباشد؛ حکومت شيعي باشد ولي شعار مرگ بر آمريکا نباشد.

سعادت فر افزود: در روز نهم دي ماه مردم غيور چهارمحال بختياري به صحنه آمدند و همانند برخي از شهرهاي ديگر در کشور بصيرت خود را زودتر به اثبات رساندند.

حجت الاسلام سعادفر با بيان اين که جريان "۹ دي" دو پيام عمده به همه صادر کرد، گفت: يک پيام به دوستداران نظام بود که خون هزاران شهيد اين مملکت هنوز درخت تنومند انقلاب اسلامي را آبياري مي کند؛ انقلاب اسلامي ريشه هاي محکم و قوي دارد موجودي زنده است اگر چه ممکن است لطمه هاي بر آن وارد شود اما دوباره جان مي گيرد و در مقابل لطمه ها قدرت بيشتر پيدا مي کند.

وي گفت: ۹ دي يک پيامي هم به دشمنان انقلاب اسلامي داشت که بدانيد انقلاب ايران خلاصه و منحصر در محاسبات مالي، مادي و دنيايي نيست؛ در اين انقلاب عنصر معنويت و عنصر حاکميت ولي فقيه بر قلوب مردم رکني اساسي است که براي دشمنان ما قابل تصور نيست.

امام جمعه بروجن با اشاره به اين که دشمنان ما بارها شکست را تجربه کرده بودند، گفت: در سال ۸۸ هم مجددا تجربه کردند که ملت ايران به برکت خون هزاران شهيد و به برکت رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري شکست ناپذير است.

وي در پايان گفت: روز ۹ دي پيام مهم ديگري هم داشت که تمام احزاب، جناح ها و تفکرات اگر ببينند اصل انقلاب اسلامي و اصل ولايت فقيه دچار تهديد شده است همه به صحنه مي آيند و فارغ از همه تفکرات و اختلافات داخلي خود به دفاع از اصل انقلاب اسلامي قيام خواهند کرد.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۵۲

27 Dec 2019