۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سطح تعامل بانک هاي عامل در زمينه پرداخت تسهيلات طرح هاي اشتغالزايي روستايي و عشايري با متقاضيان افزايش مي‌يابد.
تعامل بانک ها براي پرداخت تسهيلات طرح هاي اشتغالزايي روستايي و عشايري افزايش مي يابد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري روز گذشته در نشست با سيد حميد پورمحمدي گل سفيدي معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي و تعدادي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي استان تأکيد کرد: ارتقاي سطح اعتبارات استان در جدول بودجه سال ۱۳۹۷ نويدبخش تداوم اشتغالزايي پايدار است.

وي افزود: در اين نشست به منظور تسهيل در اجراي طرح هاي کشاورزي با موضوع گياهان دارويي، توسعه باغ در زمين هاي شيب دار و اشتغالزايي مرتبط تبادل نظر کارشناسي و علمي صورت گرفت.

عباسي به پيشينه تاريخي و فرهنگي ارزشمند چهارمحال و بختياري و وجود مشاهير و مفاخر تاريخي، مذهبي و فرهنگي اين استان در سطح ملي و استاني اشاره و تصريح کرد: اقدامات لازم به منظور تامين اعتبار ساخت مجموعه تلويزيوني شهيد علي مردان خان بختياري از سوي شبکه استاني جهان بين اقدامات لازم صورت گيرد.

وي بيان داشت: در اين نشست همچنين وضعيت طرح ها و پروژه هاي چهارمحال و بختياري در بخش هاي مختلف بررسي شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نيز گفت: چهارمحال و بختياري جزء سه استان نخست کشور در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامي است.

سيد حميد پورمحمدي گل سفيدي اضافه کرد: هماهنگي و تعامل سازنده مديريت ارشد چهارمحال و بختياري به همراه نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و مديران کل دستگاه هاي اجرايي، وحدت و همدلي کليد توسعه و پيشرفت استان محسوب مي شود.

وي عنوان داشت: روند توسعه اي بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري در دولت تدبير و اميد روند رو به رشد داشته است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۰۷

7 Jan 2020