۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۸۱۶۸
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

تحقق شعار سال با نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی و توسعه پارک‌های علم و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه پارک‌های علم و فناوری و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی ازجمله مهم‌ترین راه‌ها برای تحقق شعار سال است.
تحقق شعار سال با نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی و توسعه پارک‌های علم و فناوری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار کرد: توسعه پارک‌های علم و فناوری و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی ازجمله مهم‌ترین راه‌ها برای تحقق این شعار است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور، مبنا و پایه برنامه‌ریزی پارک علم و فناوری هستند تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش تعامل و همکاری خوبی در زمینه‌های مختلف داشت و امیدواریم در سال جدید با یک برنامه زمانیدی شده بتوانیم به سمت تربیت دانش‌آموزانی با روحیه کارآفرینی گام برداریم.

در ادامه این جلسه بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری را مکمل یکدیگر عنوان و خاطرنشان کرد: و افزود همکاری نزدیک این دو دستگاه می‌تواند موجبات رشد و توسعه علمی این استان را فراهم سازد.

وی آموزش و پرورش را دستگاهی فرهنگ‌ساز در زمینه‌های مختلف آموزشی دانست و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با آموزش صحیح، ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و تعامل و همکاری با پارک علم و فناوری کارآفرینانی نمونه برای آینده کشور تربیت کنیم.

در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری و همچنین آموزش و پرورش استان به منظور تحول در روحیه نوآوری، اشتغال، آبادانی و فناوری استان و تحقق آرمان‌های سند چشم‌انداز بیست ساله کشور در حوزه فناوری و سیاست‌های راهبردی کلان کشور به امضا دو طرف رسید.




انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۵۲

27 Dec 2019