۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۴۲۸۸
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

‌كشف ۴۶۸ كيلوگرم ترياك در عمليات مشترك پليس

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از انهدام دو باند تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف ۴۶۸ كيلوگرم ترياك از دو دستگاه كاميون طي عمليات مشترك پليس چهارمحال و بختياري ، يزد و كرمان، خبر داد.
‌كشف ۴۶۸ كيلوگرم ترياك در عمليات مشترك پليس
سردارغلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه 468کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کشف و ضبط شد، گفت: در پي وصول گزارشي مبني بر قصد سوداگران مرگ براي حمل مواد مخدر عمده از شرق كشور به مناطق غربي موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري قرار گرفت.

رئيس پليس استان چهارمحال و بختياري افزود: پس از بررسي هاي دقيق دو دستگاه كاميون اين قاچاقچيان در استان هاي كرمان و يزد شناسائي و تحت تعقيب قرار گرفتند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: ماموران پس از اخذ نيابت قضائي با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان و يزد خودروهاي اين قاچاقچيان را متوقف و در بازرسي از اين خودرو ها ۴۶۸ كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود كشف و چهار نفر نيز در اين راستا دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي تاكيد كرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد افيوني در اولويت كاري پليس مي باشد و نيروي انتظامي هرگز اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۶:۳۱

11 Jan 2020