۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۹۶۱۸

انتظار شنا کردن بعد از 8 سال در استخر شناي اردل به خط پايان نزديک مي شود

با وعد ه هاي مسئولين استخر شناي شهر اردل بعد از 8 سال به خط پايان خود نزديک مي شود.
انتظار شنا کردن بعد از 8 سال در استخر شناي اردل به خط پايان نزديک مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، استخر شنا نيمه کاره شهر اردل در سال ۸۶ کلنگ زني شد و در سال ۸۸ شروع به کار کردند اما هنوز نيمه کار ماند واين امر موجب نارضايتي ورزشکارن و اهالي شهر اردل گرديد.

در اين خصوص صبح امروز خبر نگار هفت چشمه جهت پيگيري مشکلات جوانان ورزشي اين شهرستان گفت و گويي با عباس رئيسي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل داشتند.

عباس رئيسي اظهارکرد:شنا ورزشي پايه و سفارش شده در دين اسلام است که بايد براي ترويج آن از تمام ابزارهاي لازم استفاده کرد و وجود آن در هر شهري امري ضروري است.

رئيسي با بيان اينکه به اين ورزش بايد اهميت زيادي داده شود افزود: استخر شناي اردل تا دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد و طبق پيگيري هايي که صورت گرفته روند اجرايي استخر به حالت عادي برگشته و هم اکنون پروژه فعال است.

وي در پايان گفت: در حال حاضر بيش از ۹۰ درصد عمليات اجرايي استخر شناي اردل انجام شده و ۱۰ درصد باقي‌مانده نيز اعتباري بالغ ۴۰۰ ميليون تومان از بخش تملک دارايي اخذ شده که اميدواريم با تزريق اين اعتبارات،استخر شنا در دهه فجر امسال به بهره برداري برسد.

"پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه آماده دريافت اخبار و عکسها و يا سوژه هاي شما ورزشکاران از بخش هاي مختلف شهرستان اردل مي باشد . "

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۹:۲۶

30 Dec 2019